Marketing Report
WWAV en Happy Data bundelen krachten

WWAV en Happy Data bundelen krachten

WWAV, bureau voor marketing en communicatie voor non-profits, gaat samenwerken met Happy Data, expert op het gebied van data-analyse en -verrijking. Door de krachten van beide bureaus te bundelen, kan er een 360-gradenklantbeeld van donateurs worden gemaakt. Dit levert slimmere customer insights op die direct inzetbaar zijn om de effectiviteit van (fondsenwervende) communicatie van goede doelen en non-profits verder te verhogen.

Marie-Claire de Waal, accountstrateeg van WWAV: “Met structureel diepgaand inzicht in de doelgroepen van onze klanten, kunnen we deze zowel creatief als strategisch veel meer op maat benaderen.”

Door samen te werken verkrijgen WWAV en Happy Data meer en betere kennis uit data, die direct toepasbaar is op verschillende marketinggebieden. Hierdoor kunnen goede doelen en andere non-profits hogere respons verwachten. Data-inzichten en interpretaties zijn via een dashboard eenvoudig in te zien en kunnen worden ingezet voor strategie, campagnes, lead-generation en mediakeuze.

De Waal: “Wij hebben jarenlange expertise op het gebied van offline data. Door ons duurzaam aan Happy Data te verbinden, kunnen we die data verrijken met online data. Zo bieden we onze klanten een compleet beeld van hun doelgroepen en kunnen we zowel strategisch als creatief veel gerichter te werk gaan. Daarnaast ontstaan er veel spannende mogelijkheden voor campagnes om nieuw draagvlak te verkrijgen en de bestaande achterban verder te ontwikkelen.”

Arthur Detering, manager van Happy Data: “Door onze kennis en expertises samen te voegen kunnen we diepgaande data-analyses doen en meer dan ooit inzicht geven in klantgroepen binnen donateursbestanden. De veelvoud van kanalen, zowel offline als online, levert een 360-gradenklantbeeld op. WWAV heeft unieke kennis van de non-profitsector: met hen samenwerken biedt veel kansen voor innovatie. Zo helpen we goede doelen hun donateurs meer op maat te benaderen en beter aan zich te binden, en de effectiviteit van hun fondsenwerving verder te verhogen.”

www.happydata.nl
www.wwav.nl

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief