Vruchtvlees verzorgt rebranding Miro

Vruchtvlees verzorgt rebranding Miro

12-03-2019 08:31:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 237 | Tags:

Vruchtvlees heeft de rebranding verzorgd van de online samenwerkingstool Miro, voorheen RealTimeBoard. Dat laat het bedrijf weten.

Miro is onlangs gelanceerd op SXSW in het Amerikaanse Austin. Onder de 2 miljoen gebruikers van Miro zijn bedrijven als IKEA, Netflix en Twitter.  Vruchtvlees werkte voor dit project intensief samen met de Miro-teams in Silicon Valley, Perm en Amsterdam. Het bureau  was verantwoordelijk voor de strategische rebranding, alomvattende identiteit en creative direction van het in-house design team van Miro.

Roman Stikkelorum, Managing Director van Vruchtvlees: “Na onze benoeming tot European Design Agency of the Year is dit weer een nieuwe mijlpaal in het bestaan van Vruchtvlees. Werken voor een grote speler uit Silicon Valley zorgt voor grote uitdagingen, die we met veel plezier zijn aangegaan. De komende tijd blijven we nauw betrokken in de verdere uitrol van het merk.”

Barbra Gago, Chief Marketing Officer van Miro: “We are thrilled with the outcome. The collaborative approach and work by Vruchtvlees gave us confidence about a strong partnership. I was impressed with the team's speed, agility, and vision, considering the conditions: working from three countries and timezones in a short amount of time.”

Walewijn den Boer, Senior Designer bij Vruchtvlees: “Aan de hand van creatiesprints en korte iteratiemomenten, videocalls en chats, zijn we in staat geweest snelle en daadkrachtige beslissingen te kunnen nemen. We zijn gestart met een concreet merkverhaal, waar de identiteit en het platform op is voortgebouwd. Door te werken in Miro konden we de verschillende processen uitstekend in beeld brengen en draagvlak creëren binnen de organisatie.”

www.vruchtvlees.com
www.miro.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.