Marketing Report
Voetbalhelden van kinderen in campagne Fox Sports

Voetbalhelden van kinderen in campagne Fox Sports

FOX Sports start haar seizoensstartcampagne dit jaar onder de noemer Het begint bij FOX Sports. De campagne brengt de impact in beeld die rolmodellen en toonaangevende momenten uit het voetbal hebben op kinderen

Meer dan voorgaande jaren richt FOX Sports zich met deze campagne op het hele gezin en live voetbal kijken als familiemoment, zonder daarbij de fanatieke supporter uit het oog te verliezen.

Jan Bonjer, Director Marketing & Creative bij FOX Sports: "Bij FOX Sports bieden we al jaren livevoetbal in de beste kwaliteit, voor alle miljoenen liefhebbers die ons land rijk is, en dat blijven we doen. Het leukste is natuurlijk om live voetbal samen te beleven, met familie of vrienden. Want als je anderen ziet genieten, geniet je zelf ook net een beetje meer. Zeker als het om kinderen gaat. We laten zien waar deze inspiratie vandaan komt: het begint bij FOX Sports."
 
FOX Sports heeft haar nieuwe campagne laten ontwikkelen door TBWA\NEBOKO.Mediacom is het mediabureau van Fox Sports.

Patritia Pahladsingh, Managing Director TBWA\NEBOKO: "Dat een merk als FOX Sports zich op deze manier durft te verbreden juichen wij alleen maar toe. Het creatieve idee laat zien dat het kinderen empowerment en inspiratie biedt in hun leven."

De campagne is geregisseerd door Johan Kramer van Halal. Het begint bij FOX Sports is te zien op televisie, radio, via print en online.

www.foxsports.nl
www.tbwa.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief