Marketing Report
VodafoneZiggo lanceert Ziggo-campagne over verrijkte televisiebeleving

VodafoneZiggo lanceert Ziggo-campagne over verrijkte televisiebeleving

VodafoneZiggo heeft een Ziggo-campagne gelanceerd om te benadrukken dat televisie het leven verrijkt. Daarbij toont het van oorsprong kabelbedrijf dat het leven vol mooie televisiemoomenten zit. De commercial omvat memorabele tv-momenten, hoogtepunten uit series en herkenbare filmscenes die verweven worden met het dagelijks leven.

In de campagne benadrukt het bedrijf dat het wil bijdragen aagenieten van alles wat televisie kjiiken en streaming brengt. De campagne is door Go One by WPP ontwikkeld, het vaste multidisciplinaire bureau van WPP die VodafoneZiggo sinds 2019 inzet voor haar marketingcommunicatie.



Credits: Agency: Go One by WPP | Client: VodafoneZiggo | Production: HolyFools | Art Department: Jelier en Schaaf | Editor: Martin Heijgelaar | Grading en online: The Ambassadors | Sounddesign: Thijs Felperlaan | Music: Massive Music | Fotografie: Maarten de Groot

www.vodafoneziggo.nl
www.ziggo.nl


Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief