Marketing Report
Venco en Alfred komen met nieuwe merkcampagne

Venco en Alfred komen met nieuwe merkcampagne

Venco introduceert in samenwerking met bureau Alfred International de nieuwe merkcampagne Lekker Nederlands. De campagne begint met twee tv-commercials, later deze week volgt nog een derde met een nog te onthullen bekende Nederlander. Ex-voetballer Ronald de Boer verzorgt de voice-over van de commercials.

Maaike Maagdenberg, marketingdirecteur Cloetta: “Venco is drop en drop is Venco. Dat is het beeld dat mensen van Venco hebben.We zijn samen met Alfred International op zoek gegaan naar ons onderscheidend vermogen: en dat is dat wij onderdeel zijn van de eigenaardigheden die ons Nederlanders zo typeren. Drop en Venco horen net zo bij Nederland als het gebruik van onze fiets alsof het een auto is en onze drie kussen bij iedere begroeting.” 

Credits
Opdrachtgever: Venco | Bureau & Productie: Alfred International | Verantwoordelijk bij klant: Peter de Been, Bob Postma, Maaike Maagdenberg | Strategie: Edward van de Ridder | Art Director: Jorn Kruijsen | Copywriter: Jeroen van de Sande | Account: Mark de Leeuw | RTV-producer: Vittoria Robijns | Regisseur: Michiel ten Horn | Videoproducer: Anne Greeve | Camera/D.O.P: Joris Kerbosch | Editor: Martin Heijgelaar (MRTN) | Muziek/Soundstudio: Goodsounds | Animatie & Design: Jorn Slotboom (Alfred) | Grading: Remy Lindenhovius (De Grot) | VFX: The Compound

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief