Marketing Report
Vedett en Storyboard nemen influencers op de hak met Faberyayo

Vedett en Storyboard nemen influencers op de hak met Faberyayo

Speciaalbiermerk Vedett lanceert samen met influencer- en contentbureau Storyboard De perfecte influencer-campagne. Het merk werkt hierbij samen met Faberyayo (Pepijn Lanen) en inspireert de consument om het leven niet te serieus te nemen. Dit resulteert in een humoristische videoserie op Instagram.

Het is voor het eerst dat Vedett een bekende naam aan het merk koppelt. In de campagne, ontwikkeld door Storyboard, presenteert Faberyayo het influencerbestaan met een knipoog. In een driedelige serie krijgt men op sarcastische wijze een kijkje in de keuken van zijn 'perfecte influencerleven'. Hoe creëer je de beste influencercontent? Hoe blijf je interessant voor je volgers? Pepijn legt het allemaal haarfijn uit.

Mariëlle Hoeks, marketingmanager bij Duvel Moortgat: “Vedett is eigenzinnig en maakt net andere campagnes dan gebruikelijk, we blijven verrassen. Het was voor ons erg belangrijk dat deze kernwaarden ook in een eventuele samenwerking met het type influencer overeind blijven. Storyboard heeft op basis van hun creativiteit en data-inzichten het concept De perfecte influencer ontwikkeld en een naadloze match gevonden met Faberyayo, waar wij direct enthousiast over waren.”

Martijn de Kemp, CEO van Storyboard: “Het lijkt er natuurlijk op dat het influencerbestaan het meest felbegeerde beroep van dit moment aan het worden is. Het was heel leuk om daarop in te spelen. We ontwikkelen bij Storyboard content- en influencercampagnes in vele verschillende vormen en maten. Vedett gaf ons de vrijheid om een knipoog naar onszelf en de branche te mogen maken en daar houden we van.”

Bekijk de eerste video op het Instagramaccount van Faberyayo.

www.storyboard.amsterdam
www.vedett.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief