VICE ontwikkelt campagne Jägermeister

VICE ontwikkelt campagne Jägermeister

13-09-2018 07:25:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 446 | Tags:

Jägermeister heeft VICE Benelux ingeschakeld om te laten zien dat een huisfeest zonder Jägermeister geen echt feest is. Het Brand Solutions team van VICE Benelux heeft haar kennis van jonge mensen ingezet om Jägermeisteronderdeel te laten zijn van hun cultuur. Het resultaat is een campagne, bestaande uit verschillende videocontent, redactionele content en socialmedia-assets, waarbij het winnen van een huisfeest: de Jager Haus Party, centraal staat.

In de aanloop naar het huisfeest wordt een videoreeks, met bijbehorende redactionele artikelen en social posts, gelanceerd waar influencers Dio en Gwen van Poorten vertellen over hun gekste huisfeestverhalen. Dit wordt gedaan via een videoformat waarbij animatoren het verhaal op kunstzinnige wijze tot leven brengen. Om kans te maken op het huisfeest kunnen deelnemers onder de social post reageren met een foto van hun meest epische huisfeestervaring. De winnaar krijgt een volledig gesponsord huisfeest in zijn of haar stad waar ook Dio en Gwen aanwezig zullen zijn.

Alle campagne-assets worden gedistribueerd op verschillende redactionele VICE-platformen en de sociale kanalen van zowel Jägermeister, VICE Nederland als Dio en Gwen van Poorten.

www.vice.com


Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.