Marketing Report
VICE lanceert kledinglijn in samenwerking met FRESHCOTTON

VICE lanceert kledinglijn in samenwerking met FRESHCOTTON

In samenwerking met FRESHCOTTON lanceert VICE Benelux een eigen unisex kledinglijn. De Festival Capsule Collectie is de allereerste limited edition drop van de kledinglijn en bestaat uit alle essentiële items voor een festivalbezoek.

De festivalcollectie wordt samen met aankomende talenten Gotu Jim, DRKNGHTS Collective, Bokoedro en S10 gelanceerd.

VICE maakt al meer dan 25 jaar onderdeel uit van de leefwereld van jonge mensen met onder andere geschreven verhalen, video’s, evenementen, podcasts en offline activaties. De VICE kledinglijn, waarvan de Festival Capsule Collectie de eerste drop is, is hierop de meest recente aanvulling..

De creatieven van VICE Benelux hebben de Festival Capsule Collectie ontworpen, bestaande uit drie t-shirts, een longsleeve, een festivaltas en een cap. In de designs zijn herkenbare festival-elementen als tokens, geluidsgolven en acid smileys verwerkt. Naast de Festival Capsule Collectie is er een vaste kledinglijn bestaande uit twee basic shirts. Alle items te verkrijgen in de webshop op shop.vice.nl.

Campagne

De kledinglijn wordt gelanceerd met een creatieve campagne, bestaande uit een hero video, korte online video’s, social assets, banners en fotografie, die bedacht en gemaakt is door VIRTUE, het creatieve bureau van VICE. In de campagne laten jonge artiesten op een filmische manier de festivalkleding tot leven komen in hun natuurlijke habitat - tussen feestende mensen.

Met de campagne schuift VICE Benelux tevens aanstormende talenten Bokoedro, DRKNGHTS Collective, Gotu Jim en S10 naar voren als gezichten van de eerste collectie. Deze artiesten staan op het punt van doorbreken en zijn de gehele zomer te zien op verschillende festivals, waaronder de door Noisey gepresenteerde stage op WOO HAH!.

www.vice.com
www.freshcotton.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.