Marketing Report
UNIQLO werkt voor OOH-campagne samen met Havas en JCDecaux

UNIQLO werkt voor OOH-campagne samen met Havas en JCDecaux

De Japanse modeketen UNIQLO komt naar Nederland en opende op 28 september haar deuren. Om te vieren dat de eerste Nederlandse store opent in Amsterdam pakt UNIQLO uit met een OOH introductiecampagne.

Met een store van ruim 2000 vierkante meter aan winkeloppervlak en een transparante gevel met veel glaswerk wordt UNIQLO een opvallende verschijning in de Kalverstraat en aan het Rokin in Amsterdam.

Als eerste kennismaking met het grote publiek kiest UNIQLO voor een grootse introductiecampagne in Amsterdam en zet naast reguliere Abri´s en Mupi´s zowel een Total View Tram als een OOH-Special in.

Een bestickering op een Abri op het Damrak toont in de opvallende knalrode huiskleur van Uniqlo de weg naar de ingang van de nabij zijnde store. Ook zijn op de dakrand twee tableaus aangebracht, waarop het logo van UNIQLO te zien is. En in de avonduren is het logo nog beter te zien, wanneer deze oplicht door led-verlichting. 

De UNIQLO-store is te vinden op Kalverstraat 11 en heeft ook een ingang aan Rokin 12. Wanneer de winkel voor het eerst haar deuren opent, presenteert UNIQLO de herfst- en wintercollectie voor vrouwen, mannen en kinderen.

Deze buitenreclame-special is het resultaat van een samenwerking tussen de UNIQLO, Havas en JCDecaux en is tot en met 3 oktober op straat te zien op het Damrak in Amsterdam.

www.uniqlo.com
www.jcdecaux.nl

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief