Transavia werkt samen met Flightgiftcard

Transavia werkt samen met Flightgiftcard

12-09-2018 09:03:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 346 | Tags:

Flightgiftcard verzorgt per 10 september voor Transaviaklanten een ontworpen giftcard. De luchtvaartmaatschappij beantwoordt hiermee de vraag naar een cadeaukaart.

De Transavia Flightgiftcard is online te bestellen én te verzilveren en kan gepersonaliseerd worden met video, cadeauverpakking, persoonlijke tekst of foto. Transavia is de eerste luchtvaartmaatschappij die de cadeaukaart van Flightgiftcard zal gaan gebruiken, na een reeks van wereldwijde samenwerkingen van het Flightgiftcard met onder meer Uber, Shell en Huawei op het gebied van relatie- en personeelscadeaus.

Brit Haarmans, Innovation Lead van Transavia: "We zijn altijd opzoek naar manieren om onze klanten beter te bedienen om zo onze service te completeren. Uit ons onderzoek blijkt dat er een toenemende vraag is naar cadeaus met een beleving ten opzichte van fysieke cadeaus zoals een knuffel of miniatuurvliegtuig met ons logo. De samenwerking met Flightgiftcard maakt het voor ons mogelijk dit te realiseren met onze eigen vluchten als ervaring. Zo bieden we extra service én creëren we nieuwe verkoopkanalen." 

Loes Daniels en Jorik Schröder, oprichters Flightgiftcard: "Met Flightgiftcard en zusterbedrijf Hotelgift willen we zoveel mogelijk mensen verlossen van keuzestress en hen samen ervaringen op laten doen die ze de rest van hun leven onthouden. De cadeaukaarten zijn multi-inzetbaar en dus geschikt voor jubilea, de feestdagen, verjaardagen of als spontaan cadeau. We ontzorgen bedrijven die met ons samenwerken in een white labelconstructie op commissiebasis. De verantwoordelijkheid voor de techniek, het faciliteren van de boekingen, het ontwerpen van een look & feel in eigen huisstijl, het mogelijk maken van een betaling in elke valuta, de verzending van de giftcards en de klantenservice ligt bij ons. Zo hebben onze partners wel de lusten en niet de lasten."

Transavia brengt de giftcard onder de aandacht in hun inflightmagazine Enjoy, in nieuwsbrieven, via sociale media en door middel van adwords.

Er zijn drie mogelijkheden voor het type kaart. Een printbare pdf die direct per mail verstuurd wordt, een e-card met zelf op te nemen e-video die rechtstreeks naar de ontvanger gaat, of een ouderwets kaartje met luxe zilveren look in een blauwe envelop die door de postbode gebracht wordt. Bij de online vouchers kan een persoonlijk tintje toegevoegd worden door een foto te kiezen, een eigen foto te uploaden of een speciale boodschap te vermelden. De ontvanger kan de voucher eenvoudig en snel verzilveren op dezelfde site via de button Vlucht Boeken door de data in te vullen en de gewenste Transaviavlucht te selecterenBij het afrekenen kan de code worden ingevuld en het ticket rolt de mailbox in. De cadeaukaart kan niet rechtstreeks op de Transaviawebsite worden ingediend. De Transavia Flightgiftcard is twee jaar geldig en kan ingezet worden op vluchten naar alle 100 bestemmingen die dezelfde prijs hebben als op de website van Transavia. 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.