Marketing Report
Thomas Thiadens benoemd tot managing director Windowsketch

Thomas Thiadens benoemd tot managing director Windowsketch

Thomas Thiadens is per 1 september 2019 benoemd tot Managing Director van Windowsketch. Hij neemt daarmee de dagelijkse leiding over van oprichter en eigenaar Floris Sanders. De focus zal in de komende periode liggen op het bouwen aan een toekomstbestendige organisatie en de verdere groei van het Nederlandse ad-tech bedrijf.
 
Thomas Thiadens heeft verschillende commerciële en business development rollen gehad, met een focus op groei in een digitaal umfeld. Hij werkte onder meer voor eBuddy, had verschillende rollen bij Talpa Network/Radio 538 en werkte als ondernemer en adviseur voor verschillende startups. Ook werkte hij als Head of Innovation bij Kinetic, onderdeel van WPP.

Thomas Thiadens: “Floris Sanders zocht voor Windowsketch iemand die zijn retail-achtergrond aanvult met ervaring in de media. Iemand die de transformatie die de media hebben doorgemaakt ook kan toepassen in retail."

De ad-tech startup werkt voor klanten als Albert Heijn, Bruna, Livera en Hema. Windowsketch heeft in vier jaar tijd een groei van 5000% laten zien, met een omzet die groter is dan 4 miljoen euro. Ook het team is snel gegroeid: van 6 naar 21 medewerkers en er staan nog verschillende vacatures open.

Floris Sanders blijft als eigenaar en oprichter nog wel betrokken bij het bedrijf en zal zich onder meer nog bezighouden met de strategie en new business. Ook zal Floris Sanders zich richten op het familiebedrijf Sanders Retail Groep.
 
Floris Sanders: "Na de enorme groei van Windowsketch in de afgelopen jaren, is het nu tijd te bouwen aan een stabiele en toekomstbestendige organisatie en de verdere groei van het klantenbestand. ThomasThiadens  is daar de aangewezen persoon voor."

Windowsketch levert retailers een netwerk van digitale schermen en prijslabels die worden aangestuurd door middel van de zelf ontwikkelde software Adsketch. Hiermee kunnen retailers datagedreven op de juiste plek en het juiste moment communiceren om zo hun bereik en vierkante meters beter te benutten en er maximale waarde uit halen. Door digitale schermen en prijslabels  in te zetten als verlengstuk van trade marketing en innovatieve mogelijkheden zoals (externe) databronnen en dynamische pricing te omarmen wordt nieuwe omzet aangesproken en waste tegengegaan.

www.windowsketch.eu

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief