The Gardeners creëert campagne positiekledingmerk Supermom

The Gardeners creëert campagne positiekledingmerk Supermom

05-09-2018 08:16:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 1037 | Tags:

The Gardeners ontwikkelde voor Nederlands positiekledingmerk Supermom de campagne Rock your way through pregnancy. Zowel de strategie, merkcampagne als productie is opgepakt door The Gardeners.

Zwangere vrouwen gekleed in lieflijk roze met hun handen op hun buik, starend uit het raam, schetsen de norm.

Yar Verheijden, brandmanager bij Supermom: “Vaak wordt bij de term zwangerschapskleding niet meteen de link gelegd met fashion. Supermom wil als merk een tegengeluid bieden voor alle vrouwen die tijdens hun zwangerschap absoluut niet willen inleveren op hun eigen sexy, stoere, actieve stijl.”

Als mediastrategie is gekozen voor een Instagram-only aanpak. Suzanna Ruis, socialmedia director bij The Gardeners geeft aan waarom is gekozen voor deze aanpak.

Ruis: “Vanuit doelgroep- en media-insights kozen we voor Instagram als meest relevante platform. De doelgroep, van alleen in Nederland al zo’n 160.000 zwangere vrouwen, is hier enorm actief. Instagram biedt tal van mogelijkheden om deze specifieke doelgroep te bereiken en te betrekken. Ook de recente ontwikkelingen op het gebied van shopping speelden een belangrijke rol in deze keuze.”

Credits

Bureau: The Gardeners | Merkstrategie: Bas Velthuis, Femke Schavemaker | Creatie: Sjoerd Bongertman, Nikki de la Rambelje | Account: Stephanie van der Klift, Nadine Marcar, Renée Schenk | Socialmedia director: Suzanne Ruis | Fotografie: Kee & Kee | Styling: Fleur Feringa | Hairstylist: Tommy Hagen van Tommy’z Toko | Klant: Supermom | Verantwoordelijk bij klant: Yar Verheijden, Sophie Don

www.thegardeners.nl 
www.instagram.com/supermom_official 



Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.