Marketing Report
The Gardeners aan de slag voor Ellis Faas Cosmetics

The Gardeners aan de slag voor Ellis Faas Cosmetics

The Gardeners heeft in opdracht van Ellis Faas Cosmetics de socialmediastrategie ontwikkeld en is verantwoordelijk voor de uitvoering ervan. De strategie richt zich op zowel branding als social media performance. Het merk is opgericht in 2009 en wordt verkocht in 25 landen. Brein achter het merk is Ellis Faas, een Amsterdamse modevisagiste die door Vogue Paris werd betiteld als één van de meest talentvolle visagisten van haar generatie.

Thijs Faas, medeoprichter van Ellis Faas: “Vooral in de cosmetica worden vrouwen continu bestookt door merken, pers, beroemdheden en influencers, die regels opleggen van hoe het wel of niet zou moeten. In onze communicatie willen we vooral géén wetten voorschrijven om te voorkomen dat mensen bang worden om hun eigen ding te doen. It’s your face, so you make up the rules! Onafhankelijkheid en eigenzinnigheid, daar gaat het om. Het was voor ons dus essentieel dat dit allemaal centraal stond in de strategie.”

Suzanna Ruis, Social Media Director bij The Gardeners: “In een overvol medialandschap willen we samen met Ellis Faas vrouwen zelf het merk laten ontdekken en beoordelen, niet andersom. Dit staat centraal in de socialmediastrategie, waarbij we er met performance-gerichte advertising voor zorgen dat de juiste vrouwen het merk eerder kunnen vinden. De prachtige producten van Ellis overtuigen vervolgens genoeg!”

www.thegardeners.nl
www.ellisfaas.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief