Marketing Report
TBWA\Neboko ontwikkelt campagne T-Mobile Unlimiteds

TBWA\Neboko ontwikkelt campagne T-Mobile Unlimiteds

T-Mobile heeft eind december 2021 een Unlimiteds-campagne gelanceerd. De campagne is samen met Creative Agency TBWA\NEBOKO ontwikkeld. Met de campagne wil T-Mobile mensen inspireren om vooruit te kijken.

De campagne is uitgerold op televisie, radio, social media, online en outdoor en laat ook zien hoe je je kunt ontpoppen met de mogelijkheden van nu. Bijvoorbeeld tot virtual beauty queen met Unlimited 5G. Of tot next level gamer met supersnel Glasvezel. De komende weken volgen portretten van Unlimiteds die uitgedaagd worden om in een korte tijd zichzelf te ontpoppen tot een andere ik.

Zangeres Sharon Kovacs heeft speciaal voor deze gelegenheid voor het eerst in het Nederlands zongen. De overtuiging dat iedereen zich tot een Unlimited kan ontpoppen, wordt met de track en dans tot leven gebracht.

Margaret Kreuger, Manager Brand & Customer Communications van T-Mobile: “Een nieuw jaar staat voor de deur om plannen en dromen waar te maken. Anno 2022, met alle technologische mogelijkheden van nu, is jezelf ontwikkelen makkelijker en leuker dan ooit tevoren. We inspireren iedereen om die Unlimited mind set te omarmen.”

Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO: “Dit keer staat niet zozeer één product centraal, maar de Unlimited Mindset. En daarmee gepaard de overtuiging dat er in iedereen een Unlimited schuilt. Daardoor gaat de campagne echt over de mentaliteit van T-Mobile. Met een hoofdrol voor de producten in de bewijsvoering hiervan.”

Credits:

Klant: T-Mobile | Bureau: TBWA\NEBOKO | Regisseur: Billy Pols | Productie: Pink Rabbit | Post productie: Captcha, Compound, Postoffice | Muziek: Darius Dante | Zang: Sharon Kovacs

www.t-mobile.nl
www.tbwa.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief