T-Mobile Ondernemen start met campagne Back in Business

T-Mobile Ondernemen is een landelijke campagne gestart onder de naam Back in Business. Hierin spelen bestaande klanten de hoofdrol. Omdat veel kleine ondernemers hard getroffen worden door de coronacrisis, stelt T-Mobile Ondernemen haar reclamebudget en advertentieruimte beschikbaar voor klanten die steun kunnen gebruiken.

T-Mobile Ondernemen biedt ZZP’ers en kleinzakelijke ondernemers in Nederland de kans om de hoofdrol te spelen in een co-creatie-campagne. Zo kunnen ondernemers de heropening van hun restaurant, café, winkel, bakkerij of schoonheidssalon lokaal, kosteloos promoten met een on- en offline reclamecampagne. Van display-advertenties op websites tot out-of-home advertising, in bijvoorbeeld bushokjes.

In de pilot-video van deze campagne, die ontwikkeld is door YUNE en beschikbaar is gekomen via diverse kanalen van T-Mobile Ondernemen, is Steven Macleod te zien. Steven Macleod is eigenaar van restaurant Alba aan de Wibautstraat in Amsterdam en klant van T-Mobile Ondernemen. Twee jaar geleden gaf hij zijn kantoorbaan op voor een nieuw avontuur en opende hij zijn eigen restaurant. Begin februari 2020 opende hij de deuren van restaurant Alba en dat bleek een succes. Maar na een paar weken kon hij door de coronacrisis zijn deuren alweer sluiten.

Steven Macleod beschrijft op zijn Instagram-account hoe het virus hem als ondernemer getroffen heeft en doet hij een oproep voor een financieel steuntje in de rug. Die steun krijgt hij ook van T-Mobile Ondernemen: samen creëerden zij een campagne voor restaurant Alba, zonder kosten voor Steven maar mét een groot bereik.

 

Naast de pilot-video waarin de campagne bekend gemaakt wordt, ontvangen klanten van T-Mobile Ondernemen een e-mail met daarin een link naar de aanmeldpagina voor een hoofdrol in de nieuwe Back in Business-campagne.

credits:

Bureau: Yune | Verantwoordelijk bij klant: Nicolette Kloesmeijer, Wouter de Kleyn & Daan Mourik | Creatie: Tibor van Ginkel & Isabel Zoeteweij | Account: Thijs Jaski & Arlette Haak | Regie: Ted Alkemade | D.O.P: Bob Alkemade | Licht: Bas Bakhuis | Productie: Marlon van der Strigt | Audio: Freek Vrijhof | Grading: Rik Mahieu

www.t-mobile.nl
www.yune.nl


 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.