SuperHeroes en Mediaxplain* lanceren campagne #GekOpBeleggen voor BinckBank

SuperHeroes en Mediaxplain* lanceren campagne #GekOpBeleggen voor BinckBank

16-12-2019 11:56:24 | Door: Katja Brokke | hits: 1171 | Tags:

BinckBank, SuperHeroes Amsterdam en Mediaxplain* lanceren de campagne #GekOpBeleggen. De campagne van de online beleggersbank is het eerste resultaat van de bureaupitch eerder dit jaar, waarin SuperHeroes als nieuw communicatiebureau werd gekozen en Mediaxplain* als mediabureau.

Jon Thissen, Head of E-Commerce, Marketing & Communications van BinckBank: “Wij zijn op zoek gegaan naar bureaus die onze passie voor beleggen uit kunnen dragen vanuit onze Binck-mentaliteit. Dezelfde als waarmee BinckBank 20 jaar geleden ook is opgericht, maar dan relevant voor onze organisatie en het medialandschap anno nu. Met SuperHeroes en Mediaxplain* hebben we specialisten gekozen die onconventioneel naar communicatie kijken en dit op maat weten in te zetten om onze doelgroep te bereiken.”

De #GekOpBeleggen-campagne wordt gelanceerd op een moment dat de spaarrente in Nederland op het nulpunt staat en veel beleggers op de beurs juist stevige winsten boeken en bestaat uit verschillende onderdelen. Zo wordt op radio tijdens de Top2000 de link gelegd met de beurs. Ook zijn online en DOOH advertenties relevant naar moment en locatie. Telkens in de context van beleggen.

Marc Pieterse, Strategy Director bij SuperHeroes: “Dat soort uitingen passen bij onze post-advertising-aanpak. Meer relevantie, minder irritatie. En ze laten de gedrevenheid van BinckBank zien, omdat de campagne een brug slaat tussen de wereld om ons heen en de beleggers know-how van BinckBank. Want als het gaat om beleggen, kan alles om ons heen van invloed zijn op de koers.”

Rolf van Houten, Digital Strategy Director bij Mediaxplain*: “De gedrevenheid van BinckBank zit ‘m in de kleine details. Die mentaliteit keert dan ook duidelijk terug in een media-aanpak waarbij we zoeken naar optimale synergie en balans tussen online en offline, branding en performance. Dit aangevuld met een gezonde dosis lef, maakt dat beleggend Nederland niet om deze campagne heen kan.”

www.mediaxplain.nl
www.hellosuperheroes.com
www.binck.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.