Storyboard ontwikkelt Beneluxcampagnes Rimmel London en Max Factor

Storyboard ontwikkelt Beneluxcampagnes Rimmel London en Max Factor

26-09-2019 14:18:00 | Door: David de Jong | hits: 1486 | Tags:

Rimmel London en Max Factor, beide onderdeel van Coty Benelux, lanceren hun Beneluxcampagnes. Influencer- en contentspecialist Storyboard heeft de campagnes, die zowel online als offline verspreid worden, volledig ontwikkeld. Er is daarbij voor beide merken een samenwerking geïnitieerd met een toonaangevende merkambassadeur.
 
Na een uitgebreid matchmakingprocesis is Quinty Trustfull gepresenteerd als het gezicht van het merk Max Factor.

Guilhem Widmer, General Manager van Coty Consumer Beauty Benelux: "Quinty Trustfull sluit perfect aan bij de waarden van Max Factor. Ze staat vol in het leven en is een sterke, krachtige vrouw met een no-nonsens houding die haar carrière en haar privéleven perfect managet. Quinty heeft een grote likability en wordt door veel vrouwen als voorbeeld gezien. Haar natuurlijke charme en haar ongedwongen vrouwelijke uitstraling in combinatie met haar nuchtere mentaliteit passen perfect bij Max Factor."
 
Voor het Rimmel London is een merk brede samenwerking geïnitieerd met actrice Robin Martens.

Guilhem Widmer: "Robin Martens is een jonge, moderne vrouw die uitdagingen niet uit de weg gaat. Met haar positieve instelling is ze een voorbeeld en stimuleert ze veel meiden en jonge vrouwen. Haar uitstraling die, afhankelijk van haar stemming of rol die ze speelt, van naturel naar edgy tot glamoureus kan gaan, past perfect bij de waarden van Rimmel London en de bekende slogan Live the London Look. We zijn dan ook erg enthousiast dat Robin het Nederlandse gezicht van Rimmel London is geworden."
 
Martijn de Kemp, CEO van Storyboard Media: “De fashion- en beautybranche loopt voorop als het gaat om merk-ambassadeurschappen. We kregen van Coty de prachtige uitdaging om voor twee iconische merken campagnes te ontwikkelen die verder gaat dan de traditionele media-uitingen. Voor het eerst is er een sterk fundament gelegd door middel van de TVC, tag-on en key visuals, en is er daarnaast een volledig on- en offline storytellingprogramma dat we het komende jaar samen met de merkambassadeurs uit zullen rollen."

Offline is de campagne tevens vertaald naar een activatie op de winkelvloer van Kruidvat en Etos.

www.storyboard-agency.com
www.maxfactor.com
www.rimmellondon.com
www.coty.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.