[Startups] Whoppah kiest voor Het PR Bureau

[Startups] Whoppah kiest voor Het PR Bureau

03-06-2019 09:35:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1588 | Tags:

De startup Whoppah trekt Het PR Bureau aan voor de invulling van de marketing- en corporate pr-activiteiten bij de lancering van de app. De keuze is gevallen op het bureau na het eerdere succes van de lancering van online vermogensbeheerder Pritle, ook onder leiding van Whoppah-oprichter Thomas Bunnik. 

Whoppah biedt een app voor het kopen van een tweedehands interieur. Woonwinkels kunnen er verder hun online verkochte retouren en showroommodellen verkopen. Het aanbod op Whoppah bestaat uit tweedehands en bijzondere, handgemaakte artikelen en designitems van merken zoals Charles Eames, Artifort en Philippe Starck.

Thomas Bunnik, Co-Founder en CEO van Whoppah: “Na een succesvol pr-traject met Pritle zijn wij zeer verheugd om voor de tweede keer de handen ineen te slaan met Het PR Bureau voor de lancering van onze start-up Whoppah. Mede door innovatieve toepassingen zoals zoeken aan de hand van een foto, het bekijken van video’s van items, een chatbot en deur-tot-deur verzekerd transport hebben we een new generation marktplaats gelanceerd.”

Toon van Loock, accountverantwoordelijke bij Het PR Bureau: “We zijn er trots op om opnieuw met Thomas Bunnik en Evelien Remmelts samen te werken. We staan volledig achter het concept en zien dit als een goede toevoeging op de huidige marktplaatsen, mede dankzij de hoogwaardige kwaliteit items op deze duurzame marktplaats.”

Whoppah is gefinancierd door de oprichters en een groep ervaren ondernemers met een sterke achtergrond in interieur, technologie, e-commerce en finance. Whoppah heeft de ambitie om binnen een half jaar uit te breiden binnen Europa.

www.whoppah.com
www.hetprbureau.nl           

 

               

                              

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.