[Startups] Met Ad Up in drie klikken bestellen en betalen via social media

[Startups] Met Ad Up in drie klikken bestellen en betalen via social media

29-05-2019 10:56:00 | Door: Katja Brokke | hits: 1775 | Tags:

In drie klikken vanaf social media producten bestellen en betalen. Met de software van startup Ad Up kunnen klanten van webshops hun producten binnen 10 seconden kopen.

De landingspagina van Ad Up is gekoppeld aan de bestaande systemen van de webshops en betaalproviders. De gegevens van de klant zijn bij de betaalproviders bekend waardoor het niet nodig is om elke keer weer adresgegevens achter te laten. Hierdoor gaan consumenten vaker (>25%) tot aankoop over. 

Ad Up functioneert los van de sociale platforms en is daardoor inzetbaar op alle mogelijke advertenties: on- en offline. Bestellingen via Ad Up worden in het bestaande back-endsysteem van de webshop geplaatst. Hierdoor ontvangt de consument de normale bevestigingsmail vanuit de webshop. De landingspagina van Ad Up is zelf aan te passen. Ook de huisstijl en merkbeleving van de webshops blijven dus intact.

De startup zit met zijn technologie tussen de webshops en betaalproviders in.

Maikel Snijders, oprichter van Ad Up: “De consument heeft via Ad Up altijd de optie om zijn/haar favoriete betaaloptie te kiezen. We werken nu onder andere samen met Tikkie, maar willen in de nabije toekomst ook Apple Pay toevoegen als betaalmogelijkheid. En de mogelijkheid tot upselling.”

www.ad-up.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.