Headlines.
  • Sponsors trekken handen af van The Voice
    Sponsors trekken handen af van The Voice
    Gepubliceerd: 17-01-2022 | 10:22:00
    T-Mobile en Lidl zijn gestopt als sponsor van The Voice of Holland. Ze reageren daarmee op de nieuwsstroom van afgelopen weekend over grensoverschrijdend gedrag van onder anderen Jeroen Rietbergen en coach Ali B, tegen wie aangifte is gedaan rondom seksuele intimidatie
Nieuws.
Sponsors trekken handen af van The Voice
17-01-2022 | 10:22:00
T-Mobile en Lidl zijn gestopt als sponsor van The Voice of Holland. Ze reageren daarmee op de nieuwsstroom van afgelopen weekend over grensoverschrijdend gedrag van onder anderen Jeroen Rietbergen en coach Ali B, tegen wie aangifte is gedaan rondom seksuele intimidatie


Qmusic en NOC*NSF gaan een meerjarige intensieve samenwerking aan
13-01-2022 | 10:19:00
Qmusic is voortaan de officiële radiopartner van NOC*NSF rondom de Olympische Spelen en sport in algemeen. Daarmee neemt Qmusic de rol over die Radio 538 (Talpa Network) de afgelopen jaren heeft gespeeld


Documentaire over 100-jarig bestaan Jumbo op Videoland: 100 jaar familie
11-01-2022 | 11:50:00
Jumbo heeft een documentaire laten maken over zijn 100 jarig bestaan. Onder de titel Jumbo 100 jaar familie. Elke dag beter is via de streamingdienst Videoland het verhaal te zien vanuit het perspectief van verschillende medewerkers en andere betrokkenen


Max Verstappen en Viaplay bundelen krachten
11-01-2022 | 10:20:00
Streamingdienst Viaplay en Formule 1-wereldkampioen Max Verstappen bundelen hun krachten. De Nederlandse superster wordt zowel binnen de Nederlandse landsgrenzen als in alle andere markten waar Viaplay de exclusieve Formule 1-rechten bezit, Viaplay-ambassadeur


Mobiel.nl sponsort Qmusic-spel Verdubbel je Salaris in één Minuut
10-01-2022 | 14:28:32
Qmusic en Mobiel.nl gaan een intensieve meerjarige samenwerking aan rondom het spelletje Verdubbel je Salaris in één Minuut. Als de luisteraar tien vragen in één minuut goed kan beantwoorden, verdubbelt Qmusic zijn bruto maandsalaris. Ook krijgt de luisteraar een nieuwe mobiele telefoon namens Mobiel.nl


Max Verstappen and Viaplay agree partnership
10-01-2022 | 11:40:27
The reigning Formula 1 World Drivers’ Champion Max Verstappen and Viaplay have agreed a multi-year partnership that will see the superstar Dutch driver feature in exclusive content for Viaplay viewers


AD mediapartner van het EK Zaalvoetbal
06-01-2022 | 10:48:32
AD is oficieel mediapartner geworden van UEFA Futsal EURO 2022, oftewel het EK Zaalvoetbal. Met de samenwerking willen AD en UEFA zaalvoetbal, internationaal bekend als Futsal, onder de aandacht brengen bij het grote publiek