Marketing Report
Sietze Rademaker Director New Business & Sonic Branding Amp.Amsterdam

Sietze Rademaker Director New Business & Sonic Branding Amp.Amsterdam

Sietze Rademaker is als Director New Business & Sonic Branding in dienst getreden bij Amp.Amsterdam. In deze rol is hij binnen de sonic branding agency verantwoordelijk voor new business projecten gericht op Sonic Branding. Ook treedt hij toe tot het management team van Amp.Amsterdam, dat naast Rademaker bestaat uit CEO/Managing Director Joost Haartsen en Executive Creative Director Diederik van Middelkoop.

Rademaker heeft ruim dertien jaar ervaring in de wereld van muziek en tech en werkte eerder bij bedrijven als Spotify, Epidemic Sound, VICE en MassiveMusic. De afgelopen anderhalf jaar was hij Managing Director Benelux en Frankrijk bij het Zweedse Epidemic Sound, dat muziek, buiten copyrightorganisaties om, verzorgt voor videomakers in de breedste zin van het woord.

Met de komst van Rademaker wil de sonic branding company de groei die ze doormaakt nog verder versnellen.

Sietze Rademaker: “Dit is dé tijd is voor merken om zich te buigen over hun sound en de vraag wat ze daar mee kunnen doen. Met alle voice-controlled apparaten die we reeds hebben en zullen gaan hebben en de enorme toename van bijv podcasting, neemt sound een steeds belangrijkere positie in. Daar wil ik met Amp.Amsterdam graag pole position voor staan. Amp.Amsterdam heeft alle know-how in huis en onderscheidt zich daarnaast door de goede band met Universal Music. In de markt voor video gaat nu tien keer zoveel geld om als in audio, terwijl mensen ongeveer evenveel tijd aan beiden besteden. Je kunt daaruit wel opmaken dat er een enorme shift zal plaatsvinden in waar marketingbudgetten heen zullen. Met Amp.Amsterdam zullen wij er alles aan doen om vooraan te staan!”

Joost Haartsen, CEO en Managing Director bij Amp.Amsterdam: “De verhuizing naar ons nieuwe pand aan de Stadhouderskade vorig jaar markeerde een nieuwe fase voor Amp.Amsterdam. Het voelt bijna alsof we nu pas echt gaan beginnen. Met een steeds sterker portfolio aan lokale en internationale klanten was het nodig om ons management team te versterken. Ik ben ongelofelijk blij dat we dit met Sietze kunnen gaan doen. Hij heeft de afgelopen dertien jaar ervaring opgebouwd op alle gebieden waar we ons bij Amp.Amsterdam mee bezig houden en is daarbij een muziek mens pur sang.”

Amp.Amsterdam

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.