Marketing Report
Sanoma lanceert totaalaanpak voor FMCG-klanten

Sanoma lanceert totaalaanpak voor FMCG-klanten

Sanoma lanceert haar totaalaanpak voor FMCG-klanten. Hierin speelt de recente acquisitie van SCOUPY een centrale rol. 

Maurits Priem, Managing Director van SCOUPY: "A-merken zetten in hun marketingstrategie altijd een aantal dingen centraal: awareness, branding en bereik, penetratie en verkopen realiseren. Tot nu toe werden deze zaken los van elkaar ingekocht: awareness bij de mediabedrijven en penetratieondersteuning veelal bij de retailers. Met deze stap kunnen we een echte totaaloplossing bieden. De sterke merken van Sanoma, zoals Libelle, Margriet, LINDA. en NU.nl, bereiken maandelijks meer dan 85 procent van alle shoppers. Met de oplossingen van SCOUPY kunnen we voor merken in een paar dagen tijd tienduizenden aankopen realiseren."

Kees Wilbrink, commercieel directeur van Sanoma Media Netherlands: "De afgelopen weken is er een krachtige samenwerking gerealiseerd, met als resultaat één enthousiast salesteam dat via een actieve salesbenadering klanten optimaal bedient. Met dit team komen we tegemoet aan de wens van onze FMCG- klanten; één loket, waar onze partners een totaalpakket kunnen afnemen variërend van (branded) content in onze A-magazines tot sampling, online/mobile en van winkelvloer- tot beursvloeractivaties. Uniek is dat we hiermee mediagebruik en koopgedrag kunnen koppelen. Dit geeft inzichten en planningsmogelijkheden die tot nu toe niet bereikbaar waren voor onze adverteerders."

www.sanoma.nl

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief