Marketing Report
Europese Sales & Marketing-organisatie Mitsubishi naar Amstelveen

Europese Sales & Marketing-organisatie Mitsubishi naar Amstelveen

Mitsubishi Motors Corporation zet een volledige Sales & Marketing-organisatie op in Europa. Daarmee breidt Mitsubishi zijn huidige activiteiten in Europa, naast After Sales, Parts en Logistics, verder uit. De nieuwe organisatie wordt op twee verschillende locaties gevestigd. In Amstelveen wordt het kantoor voor de directie, Sales & Marketing en pr gevestigd. In het Zuid-Limburgse Born, waar ook het 55.000 m2 grote European Part Center staat, worden de afdelingen After Sales, Finance & Controlling, Human Resources en IT gevestigd.

Onder leiding van Bernard Loire, president en ceo, gaat een nieuw Executive Management Team aan de slag dat bestaat uit: Frank Krol, Sales Director, Alex Thomas, Marketing Director, en Ganesh Jawahar, After Sales Director.

Guillaume Cartier, MMC’s Senior Vice President Global Marketing & Sales: "Europa is wereldwijd een unieke markt. Weliswaar niet de grootste in volume, maar wel de markt die de toon zet op het gebied van wet- en regelgeving, kwaliteit, technologie en design. Het ligt daarom voor de hand dat we onze Europese organisatie versterken. Daarmee kunnen we de uitdaging aan en bereiden we ons voor op de introductie van onze volgende serie SUV’s met elektrische aandrijving. We hebben er alle vertrouwen in dat Bernard Loire en zijn nieuwe Mitsubishi Motors Europe-team die uitdagingen aankunnen."

www.mitsubishi-motors.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief