Marketing Report
SAN sluit zich aan bij Embassy of Dutch Creativity in Cannes

SAN sluit zich aan bij Embassy of Dutch Creativity in Cannes

De SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland ondersteunt het initiatief van de Embassy of Dutch Creativity in Cannes. De Embassy of Dutch Creativity is een handelsmissie van de verzamelde Nederlandse creatieve industrie tijdens de festivalweek in Cannes.

Jeroen Hubert, voorzitter van de SAN: “De Embassy of Dutch Creativity past naadloos in de doelstelling van de SAN om kennis en ervaring van adverteerders in te zetten voor een structurele bijdrage aan het marcomvak. Daarom heeft de SAN besloten de jubileumeditie van de Embassy van harte te ondersteunen. We roepen adverteerders op om als ze naar Cannes gaan, zich bij deze handelsmissie aan te sluiten.”

De Embassy of Dutch Creativity is in juni voor de vijfde keer aanwezig tijdens het Cannes Lions Festival om de unieke kenmerken van de Nederlands creatieve industrie voor het internationale voetlicht brengen. Ook is de missie om Nederlandse partijen te verbinden aan internationale partners, talenten en media, maar ook aan elkaar. Daarnaast is het doel om Nederlandse creativiteit en ondernemerschap te laten zien aan een internationaal publiek en Nederland te promoten als dé plek voor talent, samenwerking en leidende creatieve ontwikkelingen.

Met het aansluiten van de SAN kan de Embassy of Dutch Creativity rekenen op een zeer breed draagvlak van de gehele industrie. Eerder committeerden branche- en beroepsorganisaties zoals ADCN, BVA Bond Van Adverteerders, Dutch Digital Agencies, IAA Nederland, Orange Lions, Dutch Digital Design, DuPho en VEA zich al aan deze handelsmissie in Cannes. 

Kyra Roest, founder van ADBUSINESS en Embassy of Dutch Creativity: “De creatieve industrie in Nederland is erg gericht op samenwerken. Uiteindelijk worden we daar allemaal beter van. Kijk maar naar het voorbeeld van de Embassy. Het is uniek dat we als land zo zichtbaar zijn op zo’n prominente plek tijdens een toonaangevend festival. Ik ben dan ook zeer verheugd met de steun van de gehele Nederlandse creatieve industrie voor de Embassy dit jaar.”

De Embassy of Dutch Creativity is gedurende de festivalweek gevestigd op een prominente plek: Beachclub Long Beach aan Boulevard de la Croisette. 

www.sanaccent.nl
www.embassyofdutchcreativity.com
www.canneslions.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief