Marketing Report
Roorda Reclamebureau lanceert campagne voor de Belastingdienst

Roorda Reclamebureau lanceert campagne voor de Belastingdienst

Na het winnen van de raamovereenkomst campagnedienstverlening komt Roorda Reclamebureau met hun tweede campagne voor de Belastingdienst. De campagne moet ondernemers met een jaaromzet minder dan 20.000 euro op de hoogte stellen van de vernieuwde kleineondernemersregeling die per 1 januari 2020 in zal gaan. 

Joeri Jansen, creatief directeur van Roorda Reclamebureau: “Voor veel kleine ondernemers is het doen van de btw-aangifte een relatief grote opgave. Dat beseft de Belastingdienst ook. Daarom hebben zij er werk van gemaakt, met btw-vrijstelling. Voor de campagne hebben we echte kleine ondernemers gecast en hen ook in hun eigen werkomgeving gefilmd. Van kapper tot schaafijsverkoper en van reisadviseur tot zeefdrukker. Collega kleine ondernemers herkennen zichzelf in de passie van deze kleine ondernemers en zullen zich daarom met hen identificeren.”

De campagne bestaat uit een tv-commercial, onlinevideo, radiocommercial en online display.

Credits

Opdrachtgever: De Belastingdienst | Opdrachtgever: Paul van der Linde, Anke Veldhuizen en Ravi Jadnanansing | Agency: Roorda Reclamebureau | Creative Director: Joeri Jansen | Copy: Joris Bellemakers | Art: Barry Bol | Strategie: Christine Swankhuisen, Laura Detmar, Nicky Boot (Tabula Rasa) | Fotografie: Erik Smits | Design: Jorn Slotboom, Kevin Scheffers en Jacqueline Krijnen | Digital: Alex de Kok | Account: Marleen Delisse | Producer: Marcel Ossendrijver | Productie: NewAmsterdam | Regisseur: Henk Loorbach | Productie: Yvonne Knoop (New Amsterdam) | D.O.P.: Bas Andries | Grading: Joppo te Veldhuis (De Grot) | Edit: Amber Hooijmans | Geluid: HaaiFaai de Luxe, Mark 'Sharkee' van der Male | Muziek: Mark ‘Sharkee’ van der Male & library | Mediabureau: Initiative

www.roorda.nl
www.belastingdienst.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief