Marketing Report
Recma geeft Initiative kwalificatie High Profile

Recma geeft Initiative kwalificatie High Profile

Media-adviesbureau Initiative staat op de tweede plaats in het laatst gepubliceerde rapport over heel 2017 van het Parijse onderzoeksbureau RECMA, dat meerdere keren per jaar wereldwijd en landelijk mediabureaus beoordeelt. Het gaat daarbij om bureaus die onderdeel uitmaken van een netwerk. Initiative staat met 16 punten op de tweede plek en krijgt daarmee de kwalificatie High Profile. Initiative scoort goed op structuur - organisatie en bedienen van klanten - maar scoort als hoogste van alle bureaus op vitaliteit - hoe gezond is het bedrijf in groei, pitches en momentum. Het zusterbureau UM staat op de vijfde plaats.

Léonie Koning, CEO Initiative: “Ik ben erg trots op de mooie plek van Initiative in het laatste RECMA rapport en vooral op de hoogste vitaliteitscore. Dit laat zien dat we als bureau volop in ontwikkeling zijn en een flinke groei hebben doorgemaakt in het afgelopen jaar. Niet alleen door het behoud van onze mooie huidige klanten maar ook door het winnen van een aantal grote pitches. Het harde werken van ons team de laatste jaren heeft zijn vruchten afgeworpen.”

Initiative Nederland is als media-adviesbureau onderdeel van een wereldwijd media- en communicatienetwerk: IPG Mediabrands. Initiative vormt een netwerk met meer dan 2500 getalenteerde professionals, werkzaam in 90 kantoren in 75 landen. Initiative Tomorrow is in Nederland het creatieve hart van Initiative. Initiative Nederland werkt onder andere voor klanten als T-Mobile, PLUS, A.S. Watson Group, NS, DPC, Autodrop en Miele.

www.initiative.nl
nl.ipgmediabrands.com
www.recma.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief