Marketing Report
Yune ontwikkelt onlinecampagne Randstad

Yune ontwikkelt onlinecampagne Randstad

In de Randstad Hijack ontdekken kandidaten wat de mogelijkheden zijn met hun skills in andere vakgebieden. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met contentmarketingbureau Yune en moet kandidaten inspireren om verder te kijken dan hun huidige werkveld.

De online-campagne is van start gegaan op 1 augustus en bestaat uit vijf afleveringen. Deze afleveringen zijn te vinden op YouTube, de social media kanalen van Randstad en op de website van Randstad.

Presentatrice Lonneke verrast steeds kandidaten op het kantoor van Randstad om hen vervolgens in een échte Randstad-helikopter mee te nemen naar twee banen buiten hun huidige werkveld. Zo zien we in de eerste aflevering dat barista Don aan de slag gaat als gastheer bij een kookworkshop en als gids op een Amsterdamse rondvaartboot.

In de tweede aflevering verrast Lonneke ouderenverzorgster Mitra. Ze mag haar geduld en zorgzaamheid dit keer testen op twee totaal andere doelgroepen. Ze gaat namelijk meedraaien bij de Dierenambulance en aan de slag bij een kinderopvang. 

 

Randstad wil met deze campagne laten zien dat het onderzoeken van eigenschappen, kwaliteiten en ervaring kan leiden tot een interessante wending in je carrière.

Credits:
Opdrachtgever Randstad: Emma de Groot, Froukje Postma, Lousanne Schep, Erik van der Sluis | Bureau: Yune | Productie: Yune | Creatives: Djordy van Etten, Mike Hupkens  & Jochem Klicks | Creative Director: Jeroen Dontje | Account Director: Robert Doggers | Head of Production: Rogier van der Vaart | Projectmanagement: Wendy Wallerlei | Producer: Timothy Kasri | Regisseur: Carl Krüger | D.o.P: Bas Bakhuis

www.randstad.nl
yune.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief