Marketing Report
RTB House lanceert het AI Marketing Lab

RTB House lanceert het AI Marketing Lab

RTB House, leverancier van retargeting-technologie voor topadverteerders, opent een nieuwe onderzoeksafdeling: het AI Marketing Lab. De afdeling staat los van de algemene R&D-afdeling van RTB House en zal zich richten op onderzoek naar, en ontwikkeling van innovatieve marketingtechnologieoplossingen (mar-tech) voor zowel uitgevers als adverteerders. Na de succesvolle implementatie van deep learning-algoritmes in al zijn campagnes is dit de volgende uitdaging voor RTB House en de advertisingbranche.

Robert Dyczkowski, CEO van RTB House: "Onze focus lag de afgelopen tijd op het verbeteren van ons gepersonaliseerde retargeting-systeem. In 2017 behaalden we een van onze belangrijkste doelen: het introduceren van deep learning-technologie in alle cruciale elementen van onze voorspellende technologie. Dit was een doorbraak, zowel voor ons als voor de gehele digitale-marketingsector. Met het oog op de toekomst willen we onze kennis, technologie en middelen verder uitbreiden om nóg een fundamentele doorbraak te bereiken. Een veelbelovend onderzoeksgebied is het effectiever genereren van nieuwe traffic door adverteerders."

Voor het eerste jaar van het AI Marketing Lab trekt RTB House een bedrag van 5 miljoen Amerikaanse dollar uit.

www.rtbhouse.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief