Marketing Report
RAI en Wayne Parker Kent organiseren offline event Day in the City

RAI en Wayne Parker Kent organiseren offline event Day in the City

Uit een door RAI geïnitieerd onderzoek blijkt dat de vrouwelijke millennial behoefte heeft aan een offline lifestyle event waar online influencers centraal staan door middel van inspiratie, het delen van trends en een exclusief kijkje in de keuken bij Amsterdamse hotspots. Daarom organiseren ze Day in the City, een event dat draait rond de vijf thema’s fashion, beauty, food&drinks, interior en lifestyle en vindt plaats van 29 tot en met 31 maart in RAI Amsterdam.

Nicole Babay, Group Director Women Events bij RAI: “Millennials zijn online zeer actief. Zij laten zich graag inspireren door online trends en de daarbij horende influencers op het gebied van lifestyle. De werelden van fashion, beauty, lifestyle, food & drinks en interior worden in de RAI tot leven gebracht. Day in the City wekt de virtuele inspiratie tot leven.”

Het event zoekt actief de samenwerking met de stad Amsterdam.

Babay: “Influencers delen hun hotspots in de stad Amsterdam. Hidden spots die we het gehele jaar delen met onze online community. Bezoekers van Day in the City kunnen tijdens en na het event door middel van exclusieve aanbiedingen en voorrang terecht bij hippe restaurants, instagrammable borrelspots en de clubs van nu. Voor de Amsterdamse ondernemer is het een uitzonderlijke kans om zijn specialiteiten te delen met de vrouwelijke millennial.”

Wayne Parker Kent creëert tijdens Day in the City met enkele van hun online platforms vijf lifestylewerelden waar merken in een optimale context tot hun recht komen.

Slaven Mandic, CEO van Wayne Parker Kent: "We vertalen de kern van onze platforms naar ervaringen op het event. Daarmee willen we alle zintuigen prikkelen: overal kunnen bezoekers proeven, zien, beleven en deelnemen. Ze vinden de laatste beautytrends bij Beautify, doen moderne interieurinspiratie op bij Roomed, kunnen lekker eten en drinken bij Culy, ontdekken een waar shopwalhalla bij NSMBL en kunnen daarna weer energie opdoen bij Bedrock. De activiteiten variëren van yoga tot mini-masterclasses. Natuurlijk is er daarnaast ook volop entertainment."

Datum en campagne

Day in the City vindt plaats in RAI Amsterdam van 29 tot en met 31 maart 2019, aan de start van het festivalseizoen. De bezoekerscampagne loopt via de kanalen van RAI Amsterdam en via de platforms van Wayne Parker Kent. De exposure voor merken is daarom hoog, zowel voor, tijdens als na het event.

www.dayinthecity.nl
www.rai.nl
www.wayneparkerkent.com


Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief