Quinny kiest SuperHeroes Amsterdam als leading agency

Quinny kiest SuperHeroes Amsterdam als leading agency

16-10-2018 13:38:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 773 | Tags:

Creatief bureau SuperHeroes Amsterdam is na een pitch gekozen als lead agency voor Quinny, één van de merken van het Canadese moederbedrijf Dorel Juvenile van onder andere Maxi-Cosi en Bébé Confort. De eerste campagne gaat deze week live in Europa.

Quinny staat aan de vooravond van een aangescherpte merkpositionering met een aantal fonkelnieuwe producten die in de aanloop naar 2019 verschijnen. 

Nina Rosenthal, Global Brand Experience Manager van Quinny en Maxi-Cosi: "Om in deze drukke markt op globaal niveau onderscheidend te zijn, is een frisse kijk nodig op onze online marketingcommunicatie. Die vonden we in de aanpak van SuperHeroes.”

Als onderdeel van het Canadese Dorel Juvenile positioneert Quinny zich als hét fashion- en lifestylemerk onder de kinderwagens. Quinny richt zich wereldwijd op actieve ouders die samen met hun kinderen vol in het leven staan. Het merk zoekt hierbij een digital first aanpak voor hun belangrijke markten in Europa, Azië, Latijns-Amerika en de Verenigde Staten.

Django Weisz Blanchetta, Managing Director van SuperHeroes Amsterdam: "Dit sluit naadloos aan op het profiel van SuperHeroes. We hebben veel ervaring in het uitrollen van campagnes in uiteenlopende internationale markten, waar we ook met ons bureau zitten, zoals de VS en Azië. Met de ambitie van Quinny kunnen we als echte creative businesspartner opereren en strategisch slim en uitgesproken werk creëren. 

De eerste campagne in de stijl is voor de Hubb, de nieuwste kinderwagen van Quinny. De onlinevideocampagne laat zien dat hoe bijzonder een eerste of tweede kindje in je leven ook is, je er met de Hubb helemaal klaar voor bent. Bring it on!

www.hellosuperhoes.com
www.quinny.nl

www.doreljuvenile.com 


Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.