Qontent Matters ontwikkelt najaarscampagne BaByliss rondom online tool

Qontent Matters ontwikkelt najaarscampagne BaByliss rondom online tool

12-12-2018 12:48:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 560 | Tags:

Olcay en Dolshe Gulsen zijn de nieuwe brand ambassadors van BaByliss Nederland. In de najaarscampagne van BaByliss demonstreert Olcay samen met zus Dolshe hoe vrouwen verschillende looks zelf creëren via een online tool van BaByliss; de Ken je haar-tool.

BaByliss heeft al meer dan vijftig jaar ervaring met haarstyling en geeft vrouwen al jaren tips ter inspiratie én educatie. Met de nieuwe Ken je haar-tool bewijst BaByliss dat iedere vrouw stijlvol voor de dag kan komen en de baas is over haar eigen look. Elke look wordt via een gemakkelijke how-to uitgelegd door verschillende influencers, waaronder de nieuwe brand ambassadors van BaByliss, Olcay en Dolshe Gulsen.

Met deze najaarscampagne voor BaByliss wordt bewezen dat vrouwen met een BaByliss-tool hun favoriete look gemakkelijk zelf thuis kunnen creëren. Dankzij deze online tool komen vrouwen meer te weten over hun haartype en worden vrouwen onderwezen over hun haar. Hierdoor krijgen ze nog meer inspiratie. En dankzij de brand ambassadors, die in samenwerking met BaByliss zijn geselecteerd, wordt dit op een relevante manier overal geladen. In 2019 worden Olcay en Dolshe op verschillende relevante momenten ingezet om het merk verder te laden. 

Olcay Gulsen: "Ik ben al jaren groot fan van de producten van BaByliss en gebruik ze dagelijks om mijn haar mooi in model te krijgen. BaByliss ontwikkelt innovatieve producten die mij steeds verrassen. Daarom stond een samenwerking met BaByliss ook hoog op mijn wensenlijst." 

BaByliss bedenkt, ontwerpt én produceert al zijn haarverzorgingstools zelf in Europa. BaByliss werd in 1960 opgericht in Parijs door de Franse kapper René Lelièvre. De twee hoofdletters in de merknaam verwijzen naar zijn grote muze: Brigitte Bardot. Bij BaByliss staat innovatie en kwaliteit voorop, waardoor deze najaarscampagne goed aansluit bij de kernwaarden van het bedrijf. 

Emma Aarts, senior brandmanager van BaByliss Nederland: "Wij kiezen bewust voor Olcay en Dolshe. Niet alleen vanwege haar prachtige haar, maar ook omdat ze een echte powervrouw is. Iets dat veel Nederlandse vrouwen aanspreekt!"

Danijel Dercksen, Creative Director van Qontent Matters: "BaByliss heeft als doel vrouwen te inspireren en verrassen. Onze nieuwe Ken je haar-campagne sluit hier goed op aan, omdat we vrouwen op een creatieve én toegankelijke manier onderwijzen. Daarnaast zijn Olcay en Dolshe een toegankelijke en natuurlijke match met BaByliss. We kijken er daarom ontzettend naar uit om deze samenwerking in 2019 verder te laden!"

Credits

Klant: BaByliss Nederland | Senior brandmanager: Emma Aarts | Brandmanager: Florentine van der Molen | Online marketeer: Dries de Kaste | Bureau: Qontent Matters | Creative Director: Danijel Dercksen | Concept: Renee Bainczyk, Lianne Plouvier Producers: Joyce Nafzger, Wieteke Alvarez | Art: Florido Meacci, Rutger Floor | DOP: Bas Baakman | Edit: Mark van Woerden | Geluid: Stephan Kos | Media: De Nieuwe Zaak

www.qontentmatters.nl
www.babyliss.nl


Klik hier om je aan te melden voor de Marketing Report Nieuwsbrief

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.