Marketing Report
[Podcast] Sándor van Mil over Bolletje

[Podcast] Sándor van Mil over Bolletje

Sándor van Mil is marketingmanager bij Bolletje, verantwoordelijk voor communicatie en media. Hij zorgt er onder meer voor dat het merk Bolletje sneller groeit dan de markt, dat jongeren en minder voor de hand liggende doelgroepen kennismaken met Bolletje, dat het design steeds in beweging is, dat Bolletje zich manifesteert in nieuwe productgroepen en dat communicatie rondom het merk succesvol is. Eerder werkte Sándor voor Philips, Amefa en Intersnack.

Sándor van Mil: "We richten op ons concrete behoeftes en als je je daarop richt, moet je ook vertellen dat je je daarop richt. Om onszelf succesvol te houden, moeten we communiceren op productniveau. Het gevaar daarvan is dat je generieke boodschappen maakt voor een product die niet bij elkaar passen."

Luister de podcast hier:

Luister nog veel meer podcasts hier:

marketingreport.nl/podcast


Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 19:00 - 20:00 uur.

www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.