[Podcast] René Zeedijk over Too Good To Go, purposemarketing en meer

[Podcast] René Zeedijk over Too Good To Go, purposemarketing en meer

22-11-2019 11:02:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1171 | Tags:

René Zeedijk, founding partner van MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie.

René Zeedijk: “Adviesbureau Synergy voert elk jaar onderzoek uit onder tweeduizend consumenten om 75 toonaangevende merken op een rijtje te zetten, en dit jaar is Too Good To Go de nummer één. Het is de voedsel-bespaarapp. Ze hebben als doel dat er geen eten wordt weggegooid door restaurants en supermarkten. Je kunt als consument aangeven dat je de Magic Box wilt en daar zit een verrassing in voor jouw maaltijd. Het juryrapport stelt dat het een nieuwe manier is om een business model te gebruiken om een maatschappelijk probleem op te lossen.”

Luister de podcast hier:

Luister nog veel meer podcasts hier:

marketingreport.nl/podcast

Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30-20:00 uur.

www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl

   

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie