[Podcast] Joppe Andriessen van MediaScience over creatie met behulp van data

[Podcast] Joppe Andriessen van MediaScience over creatie met behulp van data

29-08-2019 10:16:03 | Door: Saskia van Weert | hits: 418 | Tags:

Joppe Andriessen is Head of Creative and Strategy bij MediaScience. Hij vertelt over hoe je data effectief kunt inzetten bij creatie.

Joppe Andriessen: “Ik denk nog wel terug aan mijn tijd bij de reclamebureaus. Ik heb genoeg ideeën bedacht waarvan ik zelf ervan overtuigd was dat ik de wereld ging veroveren en dat het supergoed was. Ik wist natuurlijk wel wat het productiebudget was van wat ik al mocht besteden als creatief. Als je dan weet dat er een veelvoud van in media wordt gestopt, dan zijn dat geen bedragen waarvoor je alleen op onderbuikgevoel iets over de schutting moet gooien en maar hopen dat het werkt. Op het moment dat de campagne ging draaien kreeg je als creatief geen feedback over hoe het liep. Ik weet nu precies hoe een campagne draait, 24/7.” 

Luister nog veel meer podcasts hier:

marketingreport.nl/podcast


Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 19:00-20:00 uur.

www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie