Marketing Report
[Podcast] Deike Schulz en Didier Kick spreken met Robin van Wechem

[Podcast] Deike Schulz en Didier Kick spreken met Robin van Wechem

In deze vijfde aflevering van onze podcast over betekenisvolle communicatie praten wij met Robin van Wechem, journalist, schrijver en consultant. Van Wechem gaat met ons in gesprek over eerlijke en open communicatie als basis voor succesvolle marketing. Als consultant geeft Van Wechem kritisch advies aan bedrijven die willen kijken hoe hun manier van communiceren overkomt op hun stakeholders.

Wanneer veranderen feiten in fictie - en ben je er niet zo bewust van, want je bent toch al goed bezig? Mag je als organisatie ook weleens zeggen dat je ergens (nog) niet zo goed in bent, of het (nog) niet weet, in plaats van alleen een mooi verhaal te vertellen waarmee je veel aandacht krijgt?

Deze podcast kwam tot stand met behulp van de opnamefaciliteiten van omroep LEO.

---

Deike Schulz is Research Lecturer en Associate Lector aan de NHL-Stenden hogeschool. 
Didier Kick is consultant bij digitaal bureau TRES.

Portretfoto: Henk Postma.
www.stenden.com

@DeikeSchulz

@didierkick

 

Luister meer podcasts van Deike Schulz en Didier Kick.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.