[Podcast] Ana Henriques van TUI/Kras over de reisbranche

[Podcast] Ana Henriques van TUI/Kras over de reisbranche

27-08-2019 10:27:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 807 | Tags:

Ana Henriques is een marketeer met een rijk cv, waarop mooie merken staan als T-Mobile, KPN, Coca-Cola, Heineken en Sanoma/SBS. Momenteel werkt ze als Manager Branding & Campaign voor de merken TUI en Kras. We spraken haar over de even leuke als uitdagende reisbranche.

“Onderscheidend vermogen is vaak heel moeilijk, omdat consumenten vaak hetzelfde willen. Ze willen een mooi blauw strand, of een hele mooie rimboereis. Dus je kunt met fotografie wel wat doen, maar uiteindelijk blijft Cuba Cuba en Havana Havana. Wat je wel kunt doen, is op productniveau je differentiatie zoeken. Wij hebben veel producten, rondreizen, cruises, je kunt met ons vliegen, maar we hebben ook eigen hotels en -ketens en concepten, waar we sportiviteit en goed eten extra aandacht geven.”  

Luister nog veel meer podcasts hier:

marketingreport.nl/podcast


Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 19:00-20:00 uur.

www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie