Marketing Report
Pinterest en vtwonen trappen samenwerking af met campagne Win een vtwonen voorjaarshuis

Pinterest en vtwonen trappen samenwerking af met campagne Win een vtwonen voorjaarshuis

Pinterest en vtwonen gaan samenwerken op het gebied van videocontent, afbeeldingverrijking en campagnemarketing, gefocust op interieurinspiratie. Het is de eerste keer dat Pinterest in deze omvang met een Nederlands merk samenwerkt. Er gingen vijf maanden voorbereiding aan de eerste campagne vooraf.

 

Met de gelanceerde en gezamenlijk gepromote campagne Win een vtwonen voorjaarshuis, worden consumenten aangespoord om na te denken over een frisse uitstraling van het eigen interieur en er één geheel van te maken. De hoofdprijs: 10.000 euro en een vtwonen-interieurstylist aan huis. De campagne wordt onder andere bij Pinterestgebruikers gepromoot via e-mail en op het Pinterestplatform.

 

Op Pinterest kunnen deelnemers een moodboard maken van producten en afbeeldingen van vtwonen.nl. Via Pinterestknoppen in de afbeeldingen op vtwonen.nl kunnen deze eenvoudig worden gepind. De deelnemer die het meest inspirerende voorjaarshuis-Pinterest-bord maakt, wordt door de jury beloond met de hoofdprijs en een rapportage in vtwonen magazine.

 

Nicolette Fox, hoofdredacteur van vtwonen: “Hoe haal je dat fijne voorjaarsgevoel in huis? We willen mensen hierover inspireren en stimuleren om aan de slag te gaan met hun ideeën. Pinterest biedt als visueel onlineplatform een gebruiksvriendelijk systeem om ideeën gecategoriseerd te verzamelen. Het is daarom een sterke partner om de krachten mee te bundelen.”

 

De Win een vtwonen voorjaarshuis-campagne loopt van maandag 6 tot en met zondag 12 mei 2019. De winnaar wordt bekendgemaakt op donderdag 16 mei 2019 op vtwonen.nl en pinterest.com/vtwonen.

 

www.vtwonen.nl/voorjaarhuis 
www.sanoma.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief