Marketing Report
Pathé kiest Coopr als bureau

Pathé kiest Coopr als bureau

Het Rotterdamse bureau Coopr gaat bioscoopmerk Pathé ondersteunen in het verder professionaliseren van marketing en corporate pr. Daarnaast gaat er extra aandacht uit naar influencermarketing. Het Franse merk bestaat sinds 1896 en geheel in de geest van de gebroeders Pathé blijft de bioscoopketen de bioscoopervaring verbeteren; onder andere met de introductie van innovaties als Dolby Cinema, 4DX, IMAX en food- en beverageconcepten.

Susanne Damen, brand- en communicatiemanager bij Pathé: “ De afgelopen maanden zijn wij druk bezig geweest met het aanscherpen van onze merkstrategie en merkwaarden. Om deze goed over het voetlicht te krijgen zochten wij ook een ander pr-bureau. Pathé wil een prominentere rol spelen in de leisure markt en deze positie verder versterken. Daarvoor zijn wij op zoek gegaan naar een bureau dat deze doelstelling met pr kan ondersteunen. Wij zijn ervan overtuigd dat de creatieve en strategische aanpak van pr en influencermarketing van Coopr gaat bijdragen aan het behalen van onze groeiambities.”

Jody Koehler, directeur bij Coopr: “Wij hebben als bureau, van onder andere Netflix en Warner Bros, inmiddels al heel wat jaren ervaring op het gebied van entertainment. Pathé stond bovenaan onze verlanglijst van droomklanten en past uitstekend in ons portfolio. Dat wij nu aan de slag mogen voor het eerste én grootste bioscoopmerk van Nederland is echt fantastisch."

www.pathe.nl
www.coopr.nl


Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief