Headlines.
  • [Onderzoek] Online zichtbaarheid farmabedrijven kan beter
    [Onderzoek] Online zichtbaarheid farmabedrijven kan beter
    Gepubliceerd: 18-09-2019 | 09:35:00
    De Worldcom Public Relations Group, een wereldwijd netwerk van onafhankelijke pr-bureaus, heeft zijn eerste Digital Health Monitor – Pharrmaceuticals uitgebracht
  • Toon van Loock partner bij Het PR Bureau
    Toon van Loock partner bij Het PR Bureau
    Gepubliceerd: 11-09-2019 | 09:45:00
    Hij neemt de zakelijke leiding over het creatieve bureau, samen met de andere partners Jacqueline Bosselaar en Camiel Overgaauw. Toon van Loock is sinds 2017 werkzaam bij het bureau als Managing Director
  • Fitzroy en BAAS winnen activatieaccount Sony Playstation
    Fitzroy en BAAS winnen activatieaccount Sony Playstation
    Gepubliceerd: 20-08-2019 | 10:23:00
    Sony Interactive Entertainment Benelux heeft na een pitchproces besloten het pr-activatieaccount onder te brengen bij de combinatie van twee bureaus: reclamebureau Fitzroy en pr-bureau BAAS Amsterdam. De samenwerking begint op 1 september 2019
  • Michelle van Donge naar HappyLife PR
    Michelle van Donge naar HappyLife PR
    Gepubliceerd: 20-08-2019 | 07:42:02
    Michelle van Donge stapt per 1 september 2019 over van Mooi the Agency naar HappyLife PR. Ze neemt daar diverse accounts op het gebied van beauty, lifestyle en food onder haar hoede
  • Samenwerking Ganbaroo PR PR en Spice
    Samenwerking Ganbaroo PR PR en Spice
    Gepubliceerd: 06-08-2019 | 12:54:50
    Ganbaroo PR PR verlegt focus naar een lifestyleportfolio en adviespraktijk. De fashionklanten verhuizen naar de showroom van Spice Ganbaroo PR PR verlegt focus naar een lifestyleportfolio en adviespraktijk. De fashionklanten verhuizen naar de showroom van Spice
Nieuws.
[Onderzoek] Online zichtbaarheid farmabedrijven kan beter
18-09-2019 | 09:35:00
De Worldcom Public Relations Group, een wereldwijd netwerk van onafhankelijke pr-bureaus, heeft zijn eerste Digital Health Monitor – Pharrmaceuticals uitgebracht


Toon van Loock partner bij Het PR Bureau
11-09-2019 | 09:45:00
Hij neemt de zakelijke leiding over het creatieve bureau, samen met de andere partners Jacqueline Bosselaar en Camiel Overgaauw. Toon van Loock is sinds 2017 werkzaam bij het bureau als Managing Director


Fitzroy en BAAS winnen activatieaccount Sony Playstation
20-08-2019 | 10:23:00
Sony Interactive Entertainment Benelux heeft na een pitchproces besloten het pr-activatieaccount onder te brengen bij de combinatie van twee bureaus: reclamebureau Fitzroy en pr-bureau BAAS Amsterdam. De samenwerking begint op 1 september 2019


Michelle van Donge naar HappyLife PR
20-08-2019 | 07:42:02
Michelle van Donge stapt per 1 september 2019 over van Mooi the Agency naar HappyLife PR. Ze neemt daar diverse accounts op het gebied van beauty, lifestyle en food onder haar hoede


Samenwerking Ganbaroo PR PR en Spice
06-08-2019 | 12:54:50
Ganbaroo PR PR verlegt focus naar een lifestyleportfolio en adviespraktijk. De fashionklanten verhuizen naar de showroom van Spice Ganbaroo PR PR verlegt focus naar een lifestyleportfolio en adviespraktijk. De fashionklanten verhuizen naar de showroom van Spice


Anja van Ginhoven associate partner bij Van Luyken
03-07-2019 | 13:19:00
Senior adviseur Anja van Ginhoven sluit zich als associate partner aan bij Van Luyken. Dat betekent dat zij nauw met het Haarlemse communicatiebureau gaat samenwerken


[Column] Sietse Pots: De grootste pr-stunt aller tijden bestaat 50 jaar
18-06-2019 | 07:08:00
De ruimte spreekt onverminderd tot de verbeelding en blijft daarmee hét platform voor de ultieme pr-stunt. Red Bull liet enkele jaren terug iemand vanuit de ruimte naar de aarde parachuteren. De SpaceX-lancering van een Tesla Roadster in de ruimte was wereldnieuws en nog geen maand geleden volgde het ufo-treintje van Elon Musk


PLUS kiest voor Het PR Bureau
11-06-2019 | 08:09:00
PLUS heeft Het PR Bureau gekozen als partner voor het ontwikkelen van pr-campagnes ter ondersteuning van haar activiteiten. De keuze volgt na een kennismakingsfase waarin Het PR Bureau campagnes ontwikkelde voor twee spaaracties van de supermarktketen


Weber Shandwick Nederland communicatie- en pr-bureau Intertoys
04-06-2019 | 08:53:00
Een van de eerste activiteiten die het bureau op zich neemt, betreft het B2C-mediaprogramma rondom de opening van de nieuwe flagshipstore van Intertoys in Utrecht op 19 juni 2019


[Startups] Whoppah kiest voor Het PR Bureau
03-06-2019 | 07:35:00
De startup Whoppah trekt Het PR Bureau aan voor de invulling van de marketing- en corporate pr-activiteiten bij de lancering van de app. Oprichter Thomas Bunnik werkte eerder al met het bureau samen


Amerikaans kinderfietsenmerk Strider Bikes kiest voor Smith Communicatie
23-05-2019 | 09:36:00
Strider Sports International Inc., het bedrijf achter het Amerikaanse kinderfietsenmerk Strider Bikes, heeft na een landelijke pitch gekozen voor het pr- en communicatiebureau Smith Communicatie


Centraal Beheer kiest voor pr-bureau Glasnost
16-05-2019 | 14:22:00
Glasnost is na een kort pitchproces begin 2019 gekozen als het nieuwe pr-bureau van Centraal Beheer. Glasnost versterkt Centraal Beheer op gebied van pr, Influencer Marketing en Native Advertising


AirHelp contracteert Progress Communications voor pr
16-05-2019 | 14:09:00
AirHelp dat juridische diensten verstrekt aan passagiers wiens vlucht vertraagd, geannuleerd of overboekt is, schakelt de pr-expertise in van Progress Communications


LEWIS wordt pr-partner van EPI
01-05-2019 | 10:10:00
EPI, de Nederlandse fabrikant, leverancier en distributeur van kunststof naadloze (giet)vloeren, heeft internationaal communicatiebureau LEWIS ingeschakeld als pr-partner


LEWIS ondersteunt Searious Business met pr- en contentcampagne
17-04-2019 | 08:12:00
De missie van de startup is het stimuleren van circulair plasticgebruik door bedrijven om zo de plasticsoep in de oceaan aan te pakken. LEWIS voert een pr- en contentcampagne uit die voor een gedeelte door LEWIS zelf bekostigd is


Paul Falla Creative Director Lubbers De Jong
16-04-2019 | 10:36:00
Paul Falla begon zijn carrière eind jaren tachtig in de Londense reclamewereld, waar hij werkte voor onder meer Saatchi & Saatchi en Lowe. In Nederland was de Brit, die sinds 1995 in Amsterdam woont, actief voor verschillende bureaus, waaronder TBWA, Lost Boys en BBDO


LEWIS lanceert pr-campagne voor Jan Snel
10-04-2019 | 12:49:00
Jan Snel kiest voor LEWIS als pr-bureau. LEWIS en Jan Snel werken samen aan een pr-campagne om de naamsbekendheid te vergroten, met name op het gebied van tijdelijke huisvesting


FinchFactor wijzigt naam in Futurefactor met nieuwe aandeelhouders
28-03-2019 | 09:49:00
FinchFactor heeft haar naam gewijzigd in Futurefactor. Het futurefactor managementteam is uitgebreid en kent nieuwe aandeelhouders


Rabobank partner FIBA 3x3 World Cup 2019 en Urban Sports Week Amsterdam
22-03-2019 | 11:32:00
Van 18 tot en met 23 juni 2019 wordt in Amsterdam de Urban Sports Week Amsterdam 2019 (USWA) en de WK 3x3 Basketball (FIBA 3x3 World Cup 2019) gehouden. Rabobank is partner


Wisse Kommunikatie doet pr Toshiba in Benelux
18-03-2019 | 07:53:00
Toshiba heeft pr- en communicatiebureau Wisse Kommunikatie aangesteld om haar pr-activiteiten in de Benelux te verzorgen


Adidas kiest voor Coopr
28-02-2019 | 12:30:00
Adidas kiest Coopr als PR-bureau. Het Rotterdamse PR-bureau gaat het sportmerk ondersteunen bij het uitrollen van PR en communicatie activiteiten in Nederland


Payconiq benoemt Chris Peters tot communicatie- en marketingspecialist
21-02-2019 | 12:40:00
Payconiq heeft Chris Peters aangetrokken als communicatie- en marketingspecialist. Peters werkte eerder als PR consultant bij PR bureau Glasnost, waar hij werkte voor de merken Google, felyx en VodafoneZiggo.


Jeugdfestival Boekids: samenwerking met Smith Communicatie
20-02-2019 | 10:46:00
Het jeugdfestival Boekids gaat samenwerken met het Haagse pr- en communicatiebureau Smith Communicatie. Boekids is een festival dat kinderen en (jong)volwassenen stimuleert om literatuur te ontdekken.


Glasnost trekt Merijn Doggen aan als content director en senior consultant
07-02-2019 | 10:09:00
Pr-bureau Glasnost heeft tv-presentator en journalist Merijn Doggen aangesteld als content director en senior consultant. Hij werkte hiervoor 13 jaar voor de RTL voor onder andere Editie NL, RTL Boulevard, RTL Z en RTL Nieuws


Van Diemen PR zet zich in voor vergroten aandacht Ziekte van Pompe
01-02-2019 | 10:49:00
Zoveel mogelijk aandacht generen voor de (nog) onbekende ziekte van Pompe. Dat is de taak die PR-bureau Van Diemen PR zichzelf vrijwillig heeft opgelegd na het ontmoeten van Dimitri Kalaitzis, Roxanne Kalaitzis Licht en hun zoontje Valenti van anderhalf.


Beroepsorganisatie Logeion en Van der Hilst Communicatie intensiveren samenwerking
24-01-2019 | 11:12:00
Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals, en Van der Hilst Communicatie gaan nog intensiever samenwerken.


Tabaksverslaving, Kinderpardon en Appen in het verkeer genomineerd voor Issue Award 2019
16-01-2019 | 12:41:00
Tabaksverslaving, Kinderpardon en Appen in het verkeer genomineerd voor Issue Award 2019. Oeuvre award voor Arjen Lubach


McDonald’s kiest Blauw Gras als social media partner
08-01-2019 | 09:35:00
Blauw Gras gaat ’s werelds grootste restaurantketen volledig ondersteunen op het gebied van social media in Nederland. De samenwerking focust zich met name op strategie, content creatie, productie, content management en rapportage


Zwartekoffie in zee met DOK30 Communicatie
17-12-2018 | 14:44:00
Direct trade koffiemerk Zwartekoffie gaat in zee met. DOK30 Communicatie voor wat betreft de pr- en communicatie-activiteiten. DOK30 adviseert en coacht Zwartekoffie hierbij en ondersteunt ook in de uitvoering


Coopr breidt uit met videoproductietak
11-12-2018 | 14:55:00
Coopr breidt zijn activiteiten uit met het opstarten van een videoproductietak binnen het bureau. Daarvoor heeft het bureau Danny Maas aangesteld. Danny Maas is een ervaren cameraman en video editor die werkte voor onder meer RTL, CQ Media en De Rooy Media. Hij maakte werk voor onder andere de Staatsloterij