Oppo partner van de National Geographic fotowedstrijd 2019

Oppo partner van de National Geographic fotowedstrijd 2019

05-06-2019 12:35:00 | Door: David de Jong | hits: 1439 | Tags:

OPPO en National Geographic gaan exclusief samenwerken voor de National Geographic Fotowedstrijd 2019. In alle categorieën van de fotowedstrijd Dier, Landschap en Mens,  stelt OPPO een Reno 10x Zoom beschikbaar als prijs.
 
Susan van Geenen
, Vice President Commerce bij FOX Networks Group Benelux: "Ik ben ontzettend trots op deze mooie samenwerking met National Geographic als partner van de Fotowedstrijd 2019. Dat OPPO na wereldwijde partnerships met onder andere voetbalclub FC Barcelona en tennistoernooi Wimbledon in de Benelux als eerste met de National Geographic Fotowedstrijd 2019 in zee gaat, getuigt van het vertrouwen dat ze hebben in de kwaliteit van de fotowedstrijd.""

Harrison Chen, CEO OPPO Nederland: "Bij OPPO willen we producten creëren die de perfecte combinatie vormen van design en technologie. Grensverleggende smartphonefotografie is daarbij een van onze belangrijkste speerpunten. Met de nieuwe Reno 10x Zoom dagen wij gebruikers uit om het bijzonder alledaagse te fotograferen, zonder een detail te missen. Het is onze ambitie om als partner van de National Geographic Fotowedstrijd 2019 nog meer Nederlanders te inspireren om de wereld met een open blik te bewonderen en vast te leggen. Op ieder moment van de dag, waar je ook bent."

Sinds de National Geographic Fotowedstrijd in 2007 begon, is deze uitgegroeid tot een begrip onder fotografieliefhebbers in Nederland en België; vorig jaar werden meer dan 15.000 fotos ingezonden. Hoofdredacteur van National Geographic Magazine Arno Kantelberg is dit jaar de nieuwe juryvoorzitter van de Fotowedstrijd. Deelnemen aan de Fotowedstrijd kan vanaf dinsdag 25 juni.

www.oppo.com
www.nationalgeographicfotowedstrijd.nl

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.