Marketing Report
Omnicom PR Group Nederland breidt uit met 14 adviseurs nieuws

Omnicom PR Group Nederland breidt uit met 14 adviseurs

Omnicom PR Group Nederland (OPRG) versterkt zich met 14 adviseurs, gespecialiseerd in reputatiemanagement en public affairs, corporate communicatie, creatieve strategie en social & digital. Het gaat om 10 vrouwen en 4 mannen. Hiermee verstevigt het internationale communicatieadviesbureau zijn top 3-positie binnen de Nederlandse markt.

Rosalinde van de Wall, Managing Director bij Omnicom PR Group Nederland: “Ik ben echt enorm trots dat zoveel aanstormend en gevestigd talent juist nu voor ons bureau en onze klanten kiest. Als Omnicom PR Group werken we er hard aan om best place to work te zijn en te blijven. Onze bureaucultuur biedt elke consultant een fijne basis om zich volledig thuis te voelen en tegelijkertijd te kunnen excelleren in de Champions League die wij spelen. We weten elkaar te vinden - van creatief tot strateeg - en zijn zo samen in staat om onze klanten de hoogste kwaliteit werk te leveren.”

Strategische adviseurs voor reputatiemanagement en public affairs

Op het gebied van reputatiemanagement en corporate communicatie is Nathalie Soeteman in augustus 2021 gestart als Business Director. Met ruim 20 jaar ervaring - zowel aan bureauzijde als aan klantzijde - is zij voor klanten een strategische adviseur en sparringpartner bij vraagstukken over verander-, purpose- en duurzaamheidscommunicatie.

Na 9 jaar is in juli 2021 oud-FleishmanHillard- collega Bibi Bemelmans teruggekeerd.  Als Senior Account Lead, voor met name de focussector Healthcare, zet ze haar ervaring in om klantteams te leiden.

Client Executive Joost Koot - eerder werkzaam als publicaffairsadviseur bij FME, de ondernemersorganisatie voor technologie - brengt sinds juli 2021 zijn specialisme in bij OPRGs publicaffairsklanten.

Uitbreiding expertise in creatieve strategie en social & digital

Op het gebied van creatieve strategie, social media en digital marketing is Matthieu Etienne aangesteld als social & digital strateeg. Jaleesa van Laar brengt sinds mei 2021 haar digitale en webskills in die ze onder andere opgedaan heeft bij A.S. Watson.
 
Creative Strategy Director Joost van Liemt verliet Ogilvy en staat sinds 1 november 2021 aan de creatieve basis van campagnes en projecten van Omnicom PR Group NL, waarmee hij André Dammers opvolgt die bij Dept is gaan werken.

Versterking in de breedte met communicatietalent

OPRG heeft ook communicatietalent. Noa Asselbergs in september 2021 verwelkomd die klanten ondersteunt op het gebied van reputatie- en stakeholdermanagement en ook Charlotte Dorré, (september 2021), Ribka Kok (juli 2021), Tessa Lurvink (juli 2021) en Violette Bousquet (november 2021) traden aan als Junior Client Executive.

Samen met de eerder dit jaar gestarte Jade Roelands (maart 2021, na een stage die in september 2020 startte) en Roos van Putten (februari 2021 na een stage die in september 2020 startte) staat het vijftal het diverse portfolio van OPRG aan Nederlandse en internationale klanten bij op het gebied van food, health, tech en meer. Dat geldt ook voor Client Executive Charlotte Hérault , die haar internationale achtergrond en ervaring bij Philips (dat recent bijgetekend heeft bij Omnicom) sinds september 2021 inzet voor de Europese en mondiale klanten van het bureau.

Naast de 14 aangestelde adviseurs heeft OPRG in september 2021 ook businesscontroller Mitchell Achthoven verwelkomd, die eerder werkzaam was bij Deloitte. Met zijn dataspecialisme zal hij onder andere de accountability op advieswerk voor klanten verder inzichtelijk maken.

www.omnicomprgroup.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief