Marketing Report
Ogilvy Amsterdam en Center Parcs creëren regenbillboard

Ogilvy Amsterdam en Center Parcs creëren regenbillboard

Een stukje Rotterdam Alexandrium veranderde in oktober tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs. Vakantieaanbieder Center Parcs ontwikkelde in samenwerking met reclamebureau Ogilvy Amsterdam een unieke stunt: Het Regen Billboard; dat pas zichtbaar wordt wanneer de eerste herfstdruppels het billboard raken. 

Het billboard bevat een speciale druklaag die pas zichtbaar wordt, als het in aanraking komt met water. Regen in dit geval. Diezelfde druklaag droogt ook weer op zodra het stopt met regenen. Zo haakt Center Parcs op een unieke manier in op het herfstweer. 

 

In iedere Center Parcs genieten bezoekers het hele jaar door van warme temperaturen in het subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo. Toch weet niet iedereen dit, en dus werd het hoog tijd om op verrassende wijze Nederlanders warm te maken voor een tropische herfstvakantie in eigen land. 

www.centerparcs.nl
www.ogilvy.nl

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief