Marketing Report
Nederlandse Loterij kiest voor mediabureau Mindshare Greenhouse

Nederlandse Loterij kiest voor mediabureau Mindshare Greenhouse

Nederlandse Loterij kiest na een bureauoriëntatie voor mediabureau Mindshare Greenhouse. Vanaf 1 januari 2020 is het bureau verantwoordelijk voor de strategie, mediaplanning- en buying van alle merken van Nederlandse Loterij, waaronder de Staatsloterij, Lotto en Toto vallen.

Greenhouse is geen onbekende partij voor Nederlandse Loterij, zij zijn al jaren verantwoordelijk voor alle online activiteiten. De uitbreiding van de samenwerking, betekent dat Nederlandse Loterij na 8 jaar prettige samenwerking afscheid neemt van mediabureau UM.

Arno de Jong, CMO VAN DE Nederlandse Loterij: "We werken steeds meer geïntegreerd in creatie, media en performance. Dit vraagt om een flexibele aanpak tussen online en offline media. Zeker bij het opengaan van de online kansspelmarkt in Nederland in 2021 is het essentieel om media onder één bureaugroep onder te brengen. Mindshare Greenhouse heeft tijdens de mediareview laten zien dat zij gezamenlijk dé partij zijn om invulling te geven aan de toekomstplannen van Nederlandse Loterij." 

Atva van Zanten, CEO VAN Mindshare, zegt: "Wij zijn er ontzettend trots op dat merken de nieuwe propositie van Mindshare Greenhouse op waarde schatten. Dat is een enorm compliment naar onze teams in Eindhoven en Amsterdam die de afgelopen periode heel erg hard gewerkt hebben aan de integratie. Dat Nederlandse Loterij juist in deze periode vol veranderingen en uitdagingen in de kansspelmarkt voor ons kiest, bewijst dat de geïntegreerde communicatiestrategie die wij nu kunnen bieden, aansluit op de complexe vraagstukken van merken vandaag de dag."

Nederlandse Loterij hoort bij de top 10 van grootste adverteerders in Nederland.

www.mindshareworld.com
www.nederlandseloterij.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief