Marketing Report
Nederlands MediaNetwerk lanceert Marketing Report

Nederlands MediaNetwerk lanceert Marketing Report

Nederlands MediaNetwerk lanceert Marketing Report, B2B nieuwsplatform over marketing.

Bas Vlugt, oprichter van Nederlands MediaNetwerk: "Exact tien jaar na de lancering van het Nederlands MediaNetwerk lanceren wij een tweede nieuwsplatform. Marketing Report wordt met veel ambitie in de markt gezet. De website draait al enige tijd in beta en ontwikkelt zich zoals bedoeld. We nemen tot aan 1 september de tijd om de website precies zo te krijgen als gepland. Er is een Marketing Report LinkedIn groep, deze groep heeft inmiddels ruim 5000 leden. Er is nu ook een Marketing Report account op Twitter."

Contouren

"Marketing Report zal voor een deel de eigen weg gaan vinden en zal in die zin organisch groeien. Dat hangt ook af van hoe marketing zich zelf zal ontwikkelen en van wat de partners met wie wij gaan werken met zich zullen meebrengen. Dat neemt niet weg dat we bij de start wel weten hoe we gaan varen. Er zal veel ruimte zijn voor interviews, columns en fora. We zullen gaan inzetten op internationale ontwikkelingen en publiceren in Engels niet schuwen. Verder zullen we veel aandacht hebben voor jonge mensen, tech, startups, design, vacatures, marktcijfers, onderzoek en diversiteit. We gaan ook ruimte geven aan kleinere, soms regionale spelers in de markt die door sommige andere vakbladen niet of nauwelijks worden gezien. We zullen in de komende maanden een aantal kanalen ontwikkelen bij Marketing Report. Vooralsnog sorteren we voor op de kanalen Mediastrategie, Creatie, Retail en PR."


Nieuwsbrief

"Het Nederlands MediaNetwerk heeft een wekelijkse nieuwsbrief. Marketing Report zal een nieuwsbrief krijgen die op alle werkdagen verschijnt, rond het middaguur."

 

Klik hier om je aan te melden voor de Marketing Report Nieuwsbrief

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief