[Nederlands MediaNetwerk TV] Isabelle Dacz over WAVEMAKER

[Nederlands MediaNetwerk TV] Isabelle Dacz over WAVEMAKER

10-04-2018 22:06:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 12520 | Tags:

WAVEMAKER is ontstaan uit een fusie van mediabureaus MEC en Maxus+Helder maar is veel meer dan een mediabureau alleen. CEO Isabelle Dacz: “WAVEMAKER is een media-, content- en technologiebureau. De synergie tussen deze vakgebieden gaat onze klanten helpen om te groeien.”

"Wat ons onderscheidt van andere bureaus, is onze ambitie. We leven in een wereld waar communicatie explodeert. Aan deze activiteit spenderen mensen de meeste tijd, namelijk acht uur per dag. Een gemiddelde mens ontvangt op een gemiddelde dag 5000 boodschappen. In 2020 zijn dat er naar verwachting 12.000 per dag. Er zijn twee uitdagingen. De eerste is die van de consument: hoe ga ik om met al deze boodschappen? De andere uitdaging is er voor bedrijven: hoe ga je die consument bereiken? Wij geloven dat het antwoord op die laatste vraag een combinatie is van media, content en technologie."

Kijken!

www.mec-wavemaker.nl

 

 

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV


www.nederlandsmedianetwerk.tv

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie