[Nederlands MediaNetwerk TV] Eline Zwinkels - MediaTest - over jongerenonderzoek

[Nederlands MediaNetwerk TV] Eline Zwinkels - MediaTest - over jongerenonderzoek

06-05-2019 11:12:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 1115 | Tags:
MediaTest staat voor intelligent media- en communicatieonderzoek, nieuwe technieken en creatieve oplossingen. Eline Zwinkels, researchconsultant MediaTest, praat ons bij.
In samenwerking met Wayne Parker Kent is MediaTest momenteel bezig met verschillende onderzoeken onder GenZ's en millenials. Eline Zwinkels: "De respons onder jongeren ligt een stuk lager dan bij de oudere doelgroep. We moeten er wat harder aan trekken."
Met wat cadeaus in het verschiet, haalt MediaTest een behoorlijk aantal over mee te werken, zo'n 2500 tot 3000 peronen per onderzoek. Aanleiding was dat er in het veld nog niet zoveel bekend is over Nederlandse jongeren. "Het meeste wat wij weten komt van Amerikaanse jongeren en die zijn niet altijd representatief voor onze jongeren. Daarom zetten we verschillende onderzoeken uit over heel verschillende onderwerpen. Van mediagebruik tot hoe ze de feestdagen vieren."
MediaTest is nu aan de derde meting bezig. De resultaten van de eerdere metingen zijn op te vragen bij het onderzoeksbureau.

Kijk dit boeiende video-interview hier:

www.mediatest.nl
www.quadia.com


Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.