[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolly van den Akker over MPG.

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolly van den Akker over MPG.

24-08-2018 06:31:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4870 | Tags:

Dolly van den Akker is Business Directeur Nederland bij MPG. Een boeiend gesprek over contentmarketing, dat de kijker meevoert van de keuken van Allerhande tot aan conversational commerce met chatbots.

Wie het kantoor van MPG. in Amstelveen bezoekt, zal op de bovenste etage worden gegrepen door de keuken. Hier worden alle recepten die in Allerhande, het magazine van Albert Heijn, staan, ontwikkeld en getest.

Dolly van den Akker: "Iedere ochtend om 10:00 uur wordt er gestart met koken om recepten te testen. Daarna wordt geproefd: Is het juist samengesteld, is het lekker, voldoet het aan alle normen van het Voedingscentrum? Wij opereren met redactionele vrijheid en kijken onder meer naar voedingstrends en welke, al dan niet nieuwe, producten er in de schappen liggen. Als wij het goed vinden, dan gaat het pas naar de klant. Als de klant akkoord geeft, wordt het nog een keer gekookt, gefotografeerd en vaak ook gefilmd en dan is het materiaal klaar."

Dolly van den Akker: "MPG. is een bedrijf dat al 46 jaar lang bestaat dat van origine een custom media printbedijf is dat magazines maakte voor klanten. De afgelopen jaren is het karakter van MPG. veranderd. We maken nu steeds meer crossmediale producties en er komt meer focus op strategie en concepting. Daarmee heeft MPG. zich getransformeerd tot een communicatie- en contentmarketingbureau."

Kijk dit meer dan boeiende interview hier:

 

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV


www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

Kom in september naar onze netwerkborrels in Haarlem, Amsterdam, Utrecht en Hilversum

 

www.mpg.today
www.quadia.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.