NU.nl lanceert gepersonaliseerde tool voor franchiseformules

NU.nl lanceert gepersonaliseerde tool voor franchiseformules

17-04-2019 07:39:00 | Door: Katja Brokke | hits: 589 | Tags:

NU.nl heeft speciaal voor franchisers een propositie ontwikkeld waarin zij lokale campagnes kunnen aanmaken. Franchisevestigingen werken in een op maat gemaakte versie van de NUlokaal self-servicetool die vooraf is voorzien van al het marketingmateriaal van de franchiseformule.

Zo kunnen zij werken met goedgekeurde templates, logo’s, fonts en kleuren die aansluiten op de huisstijl van de franchiseformule. Op deze manier ontstaan er alleen uitingen die passen binnen de formule en wordt er op een consistentie wijze gecommuniceerd in de huisstijl van het merk. Dit draagt bij aan de merkherkenning van de betreffende franchiseformule.



Met NUlokaal kunnen gebruikers een display-advertentie aanmaken en deze lokaal laten uitleveren in de app van NU.nl. Door een gewenste locatie en straal van 5 tot 75 kilometer aan te geven, kan de advertentie lokaal getarget worden. Zo kan de tool gebruikt worden om in een specifieke omgeving bereik te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken.

www.nu.nl
www.sanoma.nl

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.