Marketing Report
NOSUCH Group van start met investering in B.made

NOSUCH Group van start met investering in B.made

De NOSUCH Group is formeel gelanceerd. De Rotterdamse bureaugroep is van start gegaan met een investering in B.made door NOSUCH.

Door de oprichting van de NOSUCH Group als gezamenlijk merk behoort de groep, met haar honderd medewerkers qua omvang per direct tot de top twintig-agencies in Nederland. De groep wil binnen maximaal vijf jaar uitgroeien tot een toptienspeler in Nederland. Dat willen ze bereiken via organische groei en overnames.

Teus Baars, oprichter en eigenaar van NOSUCH Group: “Klanten hebben behoefte aan partijen die regie kunnen voeren over meerdere disciplines. Ook volledig kunnen integreren met de interne processen en werkwijzen van de organisatie is tegenwoordig een must. Deze stap zorgt voor optimale samenwerking en resultaten.”

NOSUCH Group telt klanten als Shell, Feyenoord, Microsoft, Center Parcs, Nationale Nederlanden, Jaarbeurs en T-Mobile. Onderdeel van de NOSUCH Group zijn NOSUCH Agency, NOSUCH On-Site, NS+R en B.made.

www.nosuch.nl
www.bmade.nl
www.nosuchgroup.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief