N=5 verzorgt zomercampagne ABN AMRO: Lost in Transaction

N=5 verzorgt zomercampagne ABN AMRO: Lost in Transaction

23-07-2019 11:50:21 | Door: Saskia van Weert | hits: 1427 | Tags:

N=Content, het nieuwe label binnen N=5, heeft het format voor Lost in Transaction voor ABN AMRO ontwikkeld. Het is een serie filmpjes die alleen via Instagram worden uitgezonden. Twee teams strijden tegen elkaar in een race van Ibiza naar Slovenië.

Het doel: zo snel mogelijk, met een zo groot mogelijk geldbedrag aankomen in de Sloveense plaats Piran. De teams hebben enkel een telefoon en bankpas op zak. In hun race komen Instagrammers Gwen van Poorten, Niels Oosthoek, Thomas van der Stuk en Iris Enthoven langs verschillende checkpoints. Daar spelen ze challenges waarmee ze geld verdienen. Daarbij moeten ze gebruikmaken van de digitale mogelijkheden van ABN AMRO, zoals Tikkie, een wearable waarmee betaald kan worden en de bankierapp.

Lost in Transaction komt voort uit de zomercampagne van ABN AMRO, waarin de bank laat zien welke digitale mogelijkheden ABN AMRO allemaal biedt om altijd en overal je financiën te regelen. Om de boodschap ook bij een jongere doelgroep over te brengen, bedacht N=5 een idee dat in vorm aansluit bij hun cultuur en interesses. Het programma is verticaal gedraaid en wordt wekelijks op dinsdag uitgezonden via Instagram TV, vanuit het kanaal @lostintransaction_official.

Het format is ontwikkeld vanuit N=Content, het nieuwe label binnen N=5. Begin maart zijn Anne Stokvis en Monique Bergers dit label gestart. Inmiddels zijn er al diverse producties live gegaan. De kandidaten werden geselecteerd door de influencermarketingafdeling van MediaCom. Het specifiek op Instagram gerichte mediaplan werd ontwikkeld en uitgevoerd door Storm Digital.

www.nis5.nl
www.mediacom.com
www.stormdigital.nl
www.abnamro.nl

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.